آخرین اخبار

17. بهمن 1401 - 21:39   |   کد مطلب: 44366
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه تصویب مصوبات در مجمع بسیجیان همچون تصویب مصوبات در مجلس شورای اسلامی است و قابلیت اجرایی دارد، گفت: ما در این مجمع مصوب می‌کنیم که از این پس نیاز شهرستان در تأمین آرد از تولیدات خود شهرستان استفاده شود و اضافه تولیدات به خارج از شهرستان ارسال شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه و رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اسدآباد پیش از ظهر امروز 17 بهمن ماه در اجلاس مجمع بسیجیان این شهرستان با اشاره به اینکه اسدآباد در مبارزه با سن مبارزه خوب عمل کرده، گفت: با این اقدام گندم خوب و به تبع آرد با کیفیت هم تولید شده است، حال انتظار مردم برای دریافت نان مرغوب و با کیفیت مطالبه به حقی است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم این است که این نظام خدمات خوب ارائه دهد و البته تصویب مصوبات مجمع بسیجیان همچون تصویب مصوبات در مجلس شورای اسلامی است و قابلیت اجرایی دارد، تأکید کرد: ما در این مجمع مصوب می‌کنیم که از این پس نیاز شهرستان در تأمین آرد از تولیدات خود شهرستان استفاده شود و اضافی تولیدات به خارج از شهرستان ارسال شود.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به تولید موسیر در اسدآباد، گفت: باید با تقویت واحد صنعتی محصول در راستای برندسازی آن اقدام شود.

 

وی با اشاره به اینکه جلساتی برای کارمندان مجرد برگزار شود و با انان گفتگو شود، افزود: در راستای افزایش جمعیت بنا داریم همایشی با حضور پرفسور اکبری از کارشناسان تویسرکانی برگزار کنیم.

 

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به نارضایتی از ادارات، گفت: باید مدیر اداره ای که نارضایتی در آن وجود دارد، پاسخگو باشد.

 

وی بر اصلاح الگوی کشاورزی در کشت دوم و مکانیزه کردن آبیاری مزارع تأکید کرد و گفت: باید برای جلوگیری از کشت دوم اقناع سازی کشاورزان انجام شود.

 

مهدی اخوان، معاون استندار همدان نیز در این اجلاس در خصوص استفاده مردم اسدآباد از آرد خود شهرستان برای پخت نان، گفت: باید این موضوع در کارگروه استانی مطرح و آنجا تصمیم گیری شود، البته سعی می‌کنیم بخشی از آرد تولیدی شهرستان در اختیار نانوایی این شهرستان قرار بگیرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal