آخرین اخبار

23. بهمن 1401 - 22:20   |   کد مطلب: 44415
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: ارتفاع برف در ایستگاه موسی‌آباد اسدآباد به ۵۵ سانتی متر و در سعیدیه همدان نیز به ۵۰ سانتی متر رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی افزود: آب حاصل از برف در همه‌کسی بهار ۵۷ میلی‌متر، موسی آباد اسدآباد ۴۶ میلی‌متر، جوکار ملایر ۳۶ میلی‌متر، سعیدیه همدان ۳۳ میلی‌متر و در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۸ میلی‌متر گزارش بارش را شاهد بودیم.

او با اشاره به اینکه امروز در برخی از نقاط کوهستانی و گردنه‌ها شاهد مه و کولاک هستیم، تصریح کرد: امروز از ابرناکی کاسته می‌شود و از اواخر روز سه‌شنبه فعالیت سامانه بارشی را تا اواخر روز چهارشنبه به شکل ضعیف پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در برخی مناطق جنوبی استان فعالیت این سامانه به شکل برف و باران خواهد بود، افزود: در نیمه شمالی استان هم این سامانه به شکل بارش خفیف برف خواهد بود و از روز پنجشنبه با عبور سامانه بارشی از استان کاهش نسبی دما را دوباره پیش رو خواهیم داشت.

زاهدی با بیان اینکه با بارش سنگین برف و کولاک و یخبندان صبح امروز همدان با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان اعلام شد، گفت: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان منفی ۱۲ درجه و بیشینه دما ۲ درجه بالای صفر گزارش شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal