آخرین اخبار

28. بهمن 1401 - 14:08   |   کد مطلب: 44454
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با ابراز تعظیم رهبر معظم به ملت و برای پدید اوردن روز حماسی ۲۲ بهمن امسال، گفت: ۲۲ بهمن امسال ثابت کرد که ملت علوی پای علم امام حسین ع ایستاده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه آخرین هفته بهمن ماه دراین شهر بااشاره به روایتی از حضرت علی ع، اظهار کرد: باتقوا که باشید، دنیا دنبال شما خواهد بود، پس علوی باشیم. البته ملت ایران و مردم اسداباد علویان ۲۲ بهمن افتخارافرین افریدند و دوستان و اماتم زمان خوشحال و خرسند و دشمنان و براندازها تودهنی و سیلی محکمی از ملت خوردند.

 

وی با ابراز تعظیم رهبر معظم به ملت و برای پدید اوردن روز حماسی ۲۲ بهمن امسال، گفت: شما ملت عظمتی آفریدید که رهبر معظم فرمود لازم می دانم سر تعظیم به ملت فرود آورم.

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال تاریخی شد، پرشور و با عظمت بود که این حضور پیام ایستادگی، اتحاد و همدلی در دفاع نظام است.

 

وی تأکید کرد: عده‌ای گفتند که ملت از ایستادگی خسته شدند، اما ۲۲ بهمن امسال با عظمت ملت ثابت کرد که با ملت علوی پای علم امام حسین ع پرقامت ایستاده‌اند.

 

حجت‌الاسلام موحدی بابیان اینکه اگر امت زمان حضرت علی(ع) غیرت و وحدت شما را داشتند، علی(ع) خانه‌نشین نمی‌شد، افزود: بعضی‌ها می‌گفتند که جمهوری اسلامی به بن بسیت رسیده، ۲۲ بهمن امسال نشان داد که خودشان به بن بست رسید‌اند.

 

وی تصریح کرد: زمانی که ملت ایران در روز ۲۲ بهمن امسال حماسه افریدند، در فرانسه هم میلیون‌ها نفر در ۵۰ نقطه این کشور به میدان امده و راهپیمایی اعتراضی به آن دولت داشتند‌.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به دستاوردهای انقلاب اسیلامی در عرصه‌های مهم سیاسی، اقتصادی گفت: دولت سیزدهم قراردادهای مهمی را با دولت چین منعقد کرده است و البته این دولت با منت، احترام پذیرای دولت اقای رئیسی بود، البته آمریکا هم از این ارتباط دوسویه ایران و چین نگران و ناراحت است.

 

وی یادآور شد: دشمن می‌خواهد به ملت ایران القا کند که دولت ناکارآمد است و کار نمی‌کند، و البته اینکه رهبری تأکید دارند دولت تلاش می‌کند، امیدبخش است.

 

حجت‌الاسلام موحدی راهپیمایی ملت ایران را بی نظیر، پرشور و حماسی خواند و افزود: این حضور ستودنی است. البته ضعفهایی در سیستم صوتی هست که مسئولان اهتمام دارند این مشکل حل شود.

 

وی با قدردانی از راهداری در خصوص برف روبی گردنه و جاده‌ها، گفت: مجلس مصوب کرده است که اب و گاز و برق برای دهک پایین رایگان است، البته این مصوبه برای الگوی مصرف پایین است نه اینکه اضافه مصرف شود،و در غیر این صورت باید بهای ان پرداخت شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal