آخرین اخبار

1. اسفند 1401 - 12:26   |   کد مطلب: 44480
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وضعیت جوی بیشتر نقاط این استان تا پایان هفته جاری پایدار است و آسمان استان در این مدت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب کارشناس هواشناسی استان افزود: از روز گذشته دما چند درجه افزایش یافت و تا پایان هفته تغییرات محسوس دمایی و بارش نداریم.

وی اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان استان تا اواخر هفته صاف تا قسمتی ابری، آفتابی، همراه با وزش باد و بدون سامانه بارشی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در طول روز و در برخی از ساعات وزش باد نسبتا شدید در مناطق شرق استان پیش بینی می شود ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد در طول ۲۴ ساعت گذشته در بهار ۴۷ کیلومتر بر ساعت و در ایستگاه فرودگاه همدان ۳۶ کیلومتر به ثبت رسیده است.

باقری شکیب یادآور شد: نهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و قهاوند و فامنین با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

زاهدی اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal