آخرین اخبار

5. اسفند 1401 - 17:27   |   کد مطلب: 44519
امام جمعه موقت همدان گفت: جهاد تبیین پیش‌نیاز ایجاد تحول و مطالبه‌گری آگاهانه است و سکوت افراد جامعه در شرایط فعلی مصداق ترویج منکر است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام جوادی در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با اشاره به دیدار خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب از تأکید ایشان بر جهاد تبیین خبر داد و گفت: جهاد تبیین عامل اصلی ایجاد خودباوری در جوانان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون، این مهم را یک فریضه قطعی و فوری دانستند.

او با تشریح چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران افزود: این نظام ارزان به دست نیامده و بر همه ما از مردم و به ویژه مسئولان واجب است تا برای حفظ آن بکوشیم.

امام جمعه موقت همدان در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: خداشناسی رهبر بزرگ انقلاب اسلامی موحب شده است تا ما به عنوان تنها کشور جهان در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل بایستیم و علی رغم همه تحریم‌ها و محدودیت‌ها دوام بیاوریم.

حجت الاسلام جوادی در ادامه تصریح کرد: خداشناسی و عبادت پروردگار موجب می شود زندگی ما آبرومندانه بشود و در مقابل هیچ زورگویی و طاغوتی سر خم نکنیم.

او با تبریک اعیاد شعبانیه و نقل روایتی از امام حسین(ع) گفت: تمام خلقت زمین و آسمان‌ها، انسان و دیگر مخلوقات برای شناخت خدا و کسب معرفت او بوده است.

خطیب موقت جمعه همدان افزود: از آدم تا خاتم و همه ائمه(ع) چراغ راه هدایت انسان در مسیر شناخت الله و معرفت افزایی بوده است.

در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته نمازگزاران به حکم اعدام «جمشید شارمهد» سرکرده گروه تروریستی تندر و تروریست بین المللی هم تأکید کردند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal