آخرین اخبار

6. اسفند 1401 - 21:20   |   کد مطلب: 44528
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی خطاب به جانبازان گفت: زمستان‌ها و سختی ها تمام می‌شود و روسیاهی به زغال می‌ماند ، البته که تشت رسوایی جبهه مقابل ما افتاده است.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با ولادت باسعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز، امام جمعه اسدآباد با جمعی از جانبازان در حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر دیدار کرد.

در دیدار حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد بااشاره به گلایه یکی از جانبازان در خصوص عدم توجه برخی مدیران و کم کاری در شهرداری، اظهار کرد: متأسفانه در بعضی ادارات تکریم ارباب رجوع انجام نمی شود و برخی مدیران عصاب مردم را با عدم انجام کار خرد میکنند و خداوند آن مدیران را هدایت کند.

وی با تذکری به برخی از مسئولین و مدیران در ادارات از فرماندار خواست که نسبت به کوتاهی در ادارات تذکر و ببرسی کند.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به فرمایش رهبر انقلاب ، گفت: زمستان‌ها و سختی ها تمام می‌شود و روسیاهی به زغال می‌ماند ، البته که تشت رسوایی جبهه مقابل ما افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه رزمندگان یک روز در جبهه جنگ تحمیلی مقابل توپ و تفنگ‌های دشمن ایستادند و امروز هم مقابل جن اقتصادی و ودلار باید بایستند، افزود:  دشمن با قیمت‌سازی و شایعه پراکنی دنبال اهداف خود است و قبول داریم دولت ضعف دارد اما در حال کار و تلاش است و طرح‌های خوبی را شروع می‌کند، البته در بین مدیران ما مانند میوه زده دار هم وجود دارد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal