آخرین اخبار

8. اسفند 1401 - 12:11   |   کد مطلب: 44544
بهزاد شاهمرادی با اشاره به از اجرای طرح احاله مدیریت مراتع به میزان هزار و 500 هکتار مرتع در اسدآباد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 20 الی 25 هزار اصله درخت در این شهرستان در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری توزیع شود.

بهزاد شاهمرادی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از پیش‌بینی سهمیه توزیع 20 الی 25 هزار اصله درخت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این درختان بیشتر از نوع اقاقیا، زبان گنجشک، داغداغان، صنوبر و سنجد و توت است.

 

وی با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی از 15 اسفندماه، گفت: در این ایام با حضور مسئولان در مدرسه شهید سعیدی نهال درخت کاشته و زنگ طبیعت نواخته خواهد شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد کاشت نهال درخت در ادارات و مدارس خبر داد و گفت: در این ایام یک خیابان به نام جنگلبان در روستای طویلان سفلی نامگذاری و افتتاح خواهد شد.

 

وی از اجرای طرح احاله مدیریت مراتع در اسدآباد خبر داد و گفت: احاله مدیریت حدود هزار و 500 هکتار مرتع در روستاهای اکبرآباد، بهمن دره، کاظم آباد به مرتع داران انجام می‌شود.

 

شاهمرادی غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی قبل از خطبه با موضوع درختکاری، تقدیر از همکار فرزند شهید، کاشت نهالی به نام شهید در اداره، توزیع 25 هزار نهال در این ایام را از جمله برنامه‌های این هفته در اسدآباد برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal