آخرین اخبار

9. اسفند 1401 - 18:22   |   کد مطلب: 44554
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با تأکید بر اینکه امروز باید فرهنگیان و شاغلان مجرد در ادارات پیشگام در امر ازدواج و فرزندآوری شوند تا الگویی برای مردم شوند، گفت: در امر ازدواج شاغلین در ادارات نیاز به واسطه‌گری است.

به گزارش آوای سیدجمال، ظهر امروز دبیر مجمع فعالان جمعیتی استان همدان به همراه کنشگران و فعالانی از قرارگاه جبهه فرهنگی انقلاب در اسدآباد با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد با اشاره به وضعیت جمعیت و تأکید بر امر ازدواج و فرزندآوری، گفت: باید کمیته‌ای برای واسطه‌گری در امر ازدواج شاغلین در ادارات ایجاد شود.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز باید فرهنگیان و شاغلان در ادارات پیشگام در امر ازدواج و فرزندآوری شوند تا الگویی برای مردم شوند، افزود: متأسفانه مقصر ما مسئولین هستیم و الگوی بد برای جامعه شده ایم، وگرنه مردم پای کار خواهند آمد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره حرکت لاک پشتی مسئولان استانی برای واگذاری اراضی ساخت مسکن، گفت: مردم و البته شاغلان تک فرزند و بدون فرزند باید به این باور برسند که زذدگی بهتر با فرزند بیشتراست نه با فرزند کمتر؛

مهدی قاسمی، دبیر مجمع فعالان جمعیتی استان همدان با توضیحاتی پیرامون اقدامات این مجمع، به تبیین قانون افزایش جمعیت فرزندآوری پرداخت.

 

وی گفت: حدود هزار و ۸۰۰ شاغل مجرد در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان همدان وجود دارد که باید نسبت به امر ازدواج توجیه شوند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal