آخرین اخبار

11. اسفند 1401 - 10:38   |   کد مطلب: 44574
علی حقیقی از برگزاری بیش از 100برناهه فرهنگی و آموزشی هم‌زمان با هفته جوان در استان همدان خبر داد و افزود: هفته جوان از 11 اسفند ماه آغاز می شود و هر روز این هفته نامگذاری خاصی دارد که روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) جوان ایرانی به نام جوان، خودباوری و معتقد به اصل" ما می توانیم" می باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، علی حقیقی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: هفته جوان از 11 اسفند ماه آغاز می شود و هر روز این هفته نامگذاری خاصی دارد که روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) جوان ایرانی به نام جوان، خودباوری و معتقد به اصل" ما می توانیم" می باشد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط معاونت جوانان اداره کل و با همکاری و همراهی مجمع جوانان، خانه جوان و سازمان‌های مردم‌نهاد برنامه‌های متنوعی در این هفته تدارک ‌دیده‌شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به پیش بینی اجرای 100 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان گفت: دیدار جوانان استان با ائمه جمعه، تجلیل از جوانان برتر در مرکز استان و شهرستانها، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در سطح شهرستانها، برگزاری نشست های گفت و شنود جوانان با مسئولین، برپایی میز خدمت به جوانان در نماز جمعه و نقاط مختلف استان ، ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده، درختکاری و نمایش خیابانی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته جوان در شهرستان‌های مختلف استان همدان است.

علی حقیقی با اشاره به افزایش سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: سال 1400، 166 سازمان مردم نهاد در استان فعالیت می کردند که امسال این تعداد به 176 سمن افزایش یافته است و این سازمان ها در 15 حوزه مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه به افزایش مراکز ازدواج در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: قبل از دولت سیزدهم تنها 5 مرکز مشاوره ازدواج با مجوز وزارت ورزش و جوانان در همدان فعالیت می کردند که امروز این تعداد به 12 مرکز افزایش یافته است.

وی افزود : بر اساس تصمیم ستاد سامان ازدواج کشور تمامی دستگاههای اجرایی موظف و مکلف به ارائه خدمات به جوانان هستند، خدماتی چون سالنها و اماکن مختلف دستگاههای اجرایی می بایست برای ازدواج آسان جوانان به دبیرخانه ستاد در اداره کل ورزش هر چه سریعتر اعلام شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal