آخرین اخبار

15. اسفند 1401 - 23:06   |   کد مطلب: 44607
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی از برپایی جشن خیابانی نیمه شعبان به صورت کیلومتری در مسیرهای میادین غدیر، خیابان فرهنگ، میدان امام(ره)، خیابان صاحب الزمان(عج9، خیابان 15 خرداد و میدان مطهری خبر داد و گفت: نیمه شعبان فرصتی است که با برگزاری و حضور در جشن‌های به نام امام زمان(عج) از الطاف و برکات این روز استفاده بهتری ببریم.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن کیلومتری اسدآباد در روز نیمه شعبان، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمود شب نیمه شعبان از نظر باطنی به لیله القدر پهلو می‌زند و روزی مؤمنان به صورت خاص تخصیص پیدا می‌کند.

 

وی با تأکید بر حضور در جشن های نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان فرصتی است که با برگزرای جشن به الطاف و برکات این روز استفاده بهتری ببریم و البته وظیفه داریم در جشن ها شرکت کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد در خصوص جشن کیلومتری اسدآباد گفت: این جشن از میدان غدیر تا غدیر یعنی مسیرهای میدان غدیر، خیابان فرهنگ، به سمت میدان امام(ره)، میدان مطهری، خیابان مزین به نام صاحب الزمان(ع)، خیابان 15 خرداد تا میدان غدیر برپا خواهد و مردم با ایجاد ایستگاههای صلواتی به پخش و توزیع شیرینی خواهند پرداخت.

 

وی همچنین از برگزاری شام میلاد امم زمان در مسجد جامع و ناهار و جشن در محله مزرعه‌بید خبر داد و گفت: در مساجد مختف جشن شنیمه شعبان بپا خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام موحدی یادآور شد: البته دو جشن هم در شب میلاد امام زمان(عج) و روز میلاد ایشان در سالن شهدای آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal