آخرین اخبار

17. اسفند 1401 - 21:57   |   کد مطلب: 44626
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی با اشار ه به اینکه کودکان فطرتی پاک دارند و نباید اعتقادات منفی را به آنان تحمیل کرد، گفت: مادران فرزندان خود را مهدی یاور و مهدی باور تربیت کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، از کانون مهدویت صبح عدالت در جشن میلاد امام زمان در سالن ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهر اسدآباد با سخنانی پیرامون امام دوازدهم شیعیان و ویژگی های ایشان، اظهار کرد: امروزه باید مادران فرزندان خود را مهدی یاور و مهدی باور تربیت کنند.

وی با بیان اینکه الگوی امام زمان یک زن به نا حضرت زهرا(س) است و این نشان از این داد که اسلام به زنان اهمیت زیادی قائل است، افزود: امروز باید مادران فرزندان خود را طوری بار بیاورند که بدانند حامی معنوی دارند و آن حامی امام زمان(عج) است و نباید میدان و پشت او را خالی کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشار ه به اینکه کودکان فطرتی پاک دارند و نباید اعتقادات منفی را به آنان تحمیل کرد، افزود: سعی کنی فرزندان را با فرهنگ مهدویت آشنا و در خانواده اصولی داشته باشید.
وی با بیان اینکه امام مهدی(عج) خواهد آمد و سراسر جهان را عدالت خواهد گرفت، افزوود: این می‌طلبد هر کسی در خانواده خود کمی عدالت را رعایت کند تا به امام زمان(عج) کمکی کرده باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal