آخرین اخبار

20. اسفند 1401 - 21:26   |   کد مطلب: 44658
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:
جابه‌جایی فرماندار بهار فعلاً منتفی است
معاون استاندار همدان گفت: به حرمت فرمایش نماینده ولی فقیه، استاندار همدان نیز فعلاً در تصمیم جابه‌جایی فرماندار بهار تامل کرده و برای ایجاد آرامش این موضوع فعلاً منتفی است.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن رضانیا شنبه در شورای اداری شهرستان بهار با اشاره به موضوع مطروحه در خصوص جابه جایی و تغییر فرماندار این شهرستان گفت: فرماندار بهار با رویه تکلیف مدارانه، پای کار نظام، دولت و ارزش‌ها هستند و استاندار همدان نیز نگاهی ویژه به این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون استاندار همدان تصمیمی بر عزل یک فرماندار نگرفته است، گفت: تصمیمات در راستای ارتقا بوده و این موضوع نباید جای نگرانی و اعتراض داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: باید حق داده شود که استاندار همدان با نگاه رشد و ارتقا و با تاکید بر ارزیابی‌ها مدیران را انتخاب کند بدین ترتیب، استاندار همدان سعی بر استفاده از ظرفیت فرماندار بهار در جایی بالاتر دارند.

رضانیا با تاکید بر اینکه مصالح مردم و آرامش آنها از همه چیز مهم‌تر است، گفت: قرار نیست به مردم دروغ گفت اما نباید با سخن راست هم جامعه را به تشویش برد، این شفافیت نیست و جهالت است.

وی به سخنان نماینده ولی فقیه در نماز جمعه و سخنان ایشان درخصوص تغییرات صورت گرفته نیز اشاره کرد و افزود: به حرمت فرمایش نماینده ولی فقیه، استاندار همدان نیز فعلاً در تصمیم جابه جایی فرماندار بهار تأمل کرده و برای ایجاد آرامش این موضوع در حال بررسی است.

طی این جلسه، مراسم تکریم روح الله نباتی و معارفه مجتبی فیض اللهی لغو شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal