آخرین اخبار

22. اسفند 1401 - 12:35   |   کد مطلب: 44680
سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با درخواست از خانواده‌ها برای مراقبت از کودکان و نوجوانان خود در شب چهارشنبه سوری، گفت: در صورت اطلاع از خرید و فروش وتوزیع موارد محترقه غیر مجاز مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهید.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: چهارشنبه آخر سال همیشه تلخ وشیرین های بسیاری به همراه دارد وگاهی شیرینی عید را در کام خانواده ها تلخ می‌کند.

وی از شهروندان خواست باتوجه جدی به این هشدارها از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال که هرساله تعداد زیادی مصدوم، مجروح، معلول وکشته برجای می گذارد پیشگیری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با تأکید بر خودداری از حضور در بین افرادی که مشغول انجام حرکات مخاطره آمیز و برپایی آتش هستند، گفت: به یاد داشته باشید بسیاری از مصدومان این شب تماشاگران وره گذران هستند.
 

وی با درخواست از خانواده‌ها برای مراقبت از کودکان و نوجوانان خود در شب چهارشنبه سوری، گفت: در صورت اطلاع از خرید و فروش وتوزیع موارد محترقه غیر مجاز مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰   اطلاع دهید.

یاری با یادآوری این مطلب که آداب و رسوم وسنت های خود را با بیراهه های خرافی تحریف ودستخوش تغییر نسازیم، توصیه‌هایی را به شهروندان داشت:

از روشن کردن آتش روی سطح شیب‌دار و کنار درختان و خودروها بپرهیزید.
در آستانه سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود، از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنید.
 از ریختن مایعات اشتعال زا مانند نفت، بنزین، گازوئیل و...برروی آتش جدا خودداری کنید.
 هرگز به ساخت مواد منفجره غیر استاندارد وخطرناک فکر نکنید.
فرزندان خود رااز خطرات وآسیب های  ناشی از انفجار موارد محترقه و منفجره آگاه کنید و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارید

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal