آخرین اخبار

24. فروردين 1402 - 14:23   |   کد مطلب: 44731
شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد در بیانیه‌ای اعلام کرد:
ملت با حضورش در راهپیمایی روز قدس گوش جان به رهبری خواهد سپرد
شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد به مناسبت روز قدس در بیانیه ای گفت: ملت به یاد شهدای انتفاضه و سردارانی رشید شهیدی چون سلیمانی و همدانی که در راستای اهداف انقلاب ناجوانمردانه به دست تروریست‌های غربی داعشی به شهادت رسیدند، ضمن توصیه به آحاد ملت شریف ایران به حضور همه جانبه در راهپیمائی روز قدس، گوش جان به سخنان رهبر معظم انقلاب سپرده و همواره گوش به فرمان با تمام وجود در اجرای دستورات معظم له تلاش خواهند نمود.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت روز قدس شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد بیانیه ای ا صادر کرد.

دراین بیانیه آمده:

وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً

و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای بر مؤمنان داشته باشند (نساء ۱۴۱)

روزقدس روزاسلام است.امام خمینی ره

روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت‌های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسرائیل است (مقام معظم رهبری)

امروز بدون شک می‌توان گفت مساله اول جهان اسلام موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است. موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس الله نقسه الزکیه) تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است. مساله قدس بنا به فرموده ولی امر مسلمین نه صرفاً یک مساله اسلامی که متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان و یک مساله انسانی است.

همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان فرموده‌اند راهپیمایی عظیم و پُرشکوه مردم در روز قدس، حرکت نمادین عظیمی بود که یقیناً در عرصه سیاست عالم و در مقابله با استکبار، تأثیرات عمیقی را باقی گذاشته است و خواهد گذاشت. این حرکت عظیم بین‌المللی همواره عامل تقویت امید و ایمان فلسطینیان و باعث خشم استکبار جهانی و صهیونیسم شده به نحوی که در روزهای منتهی به روز قدس اسرائیل غاصب وحشی گری خود نسبت به ساکنان فلسطینی را تشدید می‌کند.
مردم شریف ایران، ومردم ولایتمداروشهیدپرورشهرستان اسدآبادیک باردیگرهمنوابامسلمانان سراسردنیاوبامشتهای گرده کرده درحمایت ازمردم مظلوم فلسطین ومحکومیت جنایات اسرائیل غاصب وبیعت باولی امرمسلمین به میدان آمده وباراهپیمایی پرشکوه خوددرروزجمعه(۲۵فروردین) مشت محکمی بردهان استکبارخواهندزد.

شورای هیئات مذهبی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه و یاد سردار رشید اسلام سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی وحاج حسین همدانی که در راستای اهداف انقلاب ناجوانمردانه به دست تروریست‌های غربی داعشی به شهادت رسیدند ضمن توصیه به آحاد ملت شریف ایران به حضور همه جانبه در راهپیمائی  روز قدس، گوش جان به سخنان رهبر معظم انقلاب  سپرده و همواره گوش به فرمان با تمام وجود در اجرای دستورات معظم له تلاش  خواهندنمود.
وعده مافردا(جمعه)۲۵فروردین ساعت۱۱صبح مقابل دفترامام جمعه محترم
 فرامرز لطیفی
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal