آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1402 - 13:39   |   کد مطلب: 44801
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به نبود دو مرکز معاینه فنی و آزمایشگاه عدم اعتیاد در شهرستان اسدآباد، گف: سزوار نیست مردم برای رفع نیاز به دو مرکز به همدان و یا کنگاور بروند، این سرافکندگی برای این شهر است که این مراکز را ندارد، چطور مسئولان می‌پذیرند این مشکل مرتفع نشود؟

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه اولین ماه از اردیبهشت امسال با اشاره به آغاز ثبت‌نام افراد در حوزه‌های علمیه، از جوانان خواست برای تبلیغ دین و احکام اسلامی در این حوزه‌ها ثبت نام و تحصیل کنند.

 

وی 5 اردیبهشت ماه مصادف با واقعه طبس را یوم‌الله خواند و گفت: یکی از جلوه‌های خدا در این روز محقق شده، چرا که یکی از بزرگترین شکست‌های آمریکا در این روز رخ داد و دست الهی به مدد آمد  و خداوند نقشه استکبار و کفار را بر ملا کرده است و  ۶ فروند هواپیمای نظامی آنان زیر شن طبس دفن شد.

 

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: آمریکایی ها در واقعه طبس آنقدر داغ شدند که اگر شعور داشتن دیگر در امور ایران اسلامی دخالت نمیکردند، ممنتهی سران دولتها آمریکا شعور را نداشتند و امروز شاهد فروپاشی آنان هتسمی.

 

وی با بیان اینکه امشب شب عید فطر است و فردا نماز عید در میدان امام(ره) شهر اسدآباد اقامه خواهد شد، از مردم برای حضور در این نماز دعوت کرد.
حجت‌الاسلام موحدی با تأکید بر پرداخت فطریه قبل از طلوع آفتاب، گفت: کمیته امداد هم فرصت خوبی برای پرداخت این امر است که تعدادی پایگاه برای جمع آوری در زمان نماز ایجاد شده و همان روز به حساب نیازمندان واریز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مراجع تقلید مبلغ فطریه را به میزان 3 کلیو برنج و یا 3 کیلو گندم تعیین کرده‌اند، گفت: البته برخی مراجع فطریه را مبلغ 60 هزار تومان اعلام کردند که در تهران گندم و برنج قیمت گرفتند و به میزان 60 هزار تومان شده، حال اگر در اسدآباد قیمت پایین تر و 12 هزار تومان است، به اندازه 3 کیلو گندم که 40 هزار تومان میشود، پرداخت کنید، بنابراین فطریه براساس قیمت گندم است.

امام جمعه اسدآباد نبود مرکز معاینه فنی را یکی از مطالبات مردم اسدآباد خواند و گفت: این مرکز پروژه مهم و یا بزرگی نیست، سزوار نیست مردم برای معاینه فنی ماشین هایشان به همدان یا کنگاور بروند، یعنی اسدآباد از کنگاور هم عقب افتاده تر است، چطور مسئولان این شهر می‌پذیرند این مشکل مرتفع نشود، توقع داریم که مسئولان قوی وارد شوند. این سرافکندگی است برای اسدآباد این مرکز را نداشته باشد.

 

وی بیان مشکلات مردم یکی از وظایف امام جمعه از طریق تریبون نماز جمعه خواند و گفت: اگر مشکلی را مسئولی حل نکند، پشت تریبون خواهیم گفت.
حجت‌الاسلام موحدی یکی دیگر از معضلات و مشکلات شهرستان را نبود آزمایشگاه عدم اعتیاد برای رانندگان وسایل نقلیه خواند و گفت: مردم این شهر یک روز باید اسیر شوند و خطرات راه بپزیرند تا آزمایش عدم اعتیاد بدهند، مرکز در علوم پزشکی وجود دارد یک نیرو هم انتظامی بگذارد که کار مردم راه بیفتد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal