آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1402 - 11:43   |   کد مطلب: 44818
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان نسبت به ورود یک موج بارشی به استان از شامگاه دوشنبه خبر داد و گفت: این سامانه در اغلب نقاط استان بارش‌هایی به صورت رگباری دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی پیرامون وضعیت جوی استان همدان، اظهار کرد: سه روز گذشته در اغلب ساعات، آسمان استان آفتابی و ابری بوده اما بارش‌هایی در سطح استان داشتیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در مراکز استان‌ها با ۴ میلی‌متر بارش در شهرستان اسدآباد به ثبت رسیده است.

زاهدی تصریح کرد: در چند روز گذشته وزش باد شدید را در استان داشتیم و سرعت وزش باد به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید اما پیش‌بینی می‌شود که امروز هوا آرام باشد.

وی با بیان اینکه از امشب موجی از ابرناکی وارد منطقه می‌شود و استان همدان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، توضیح داد: بارش‌هایی از امشب تا فردا عصر به صورت رگباری در اغلب نقاط استان داریم که پوشش بیشتری نسبت به بارش‌های دو روز گذشته دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: میزان این بارش‌ها در اغلب نقاط استان کمتر از ۵ میلی‌متر است اما ممکن است در برخی نقاط غربی و ارتفاعات بارش‌های بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ابرناکی می‌تواند دمای طول روز فردا -سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه- را کاهش دهد، مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر همدان از ۴ تا ۲۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان بیان کرد: همدان، گل‌تپه و اسدآباد با ۴ درجه سلسیوس به عنوان خنک‌ترین و فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal