آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1402 - 13:14   |   کد مطلب: 44852
حجت‌الاسلام موحدی به مناسبتهای مختلف این هفته با عنوان هفته سلامت، کار و کارگر، شوراها و معلمان اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف شوراها بررسی و شناخت نیازها، کمبودها در حوزه های اجتماعی فرهنگی، رفاهی و خدماتی، اقتصادی و تهیه طرح ها و ارائه راهکارهای کاربردی به مقامات و مسئولان اجرایی است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 8 اردیبهشت ماه، با اشاره به حددیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص عذرخواهی کردن، گفت: کسی که عذرخواهی می‌کند، عذرش را بپذیرید ولو اینکه محق این بخشش و پذیرش عذر نباشد، اگر نبخشیم، شفاعت پیامبر(ص) را نخواهیم داشت.  

 

وی با اشاره به هفته سلامت و گزارشی از وضعیت این حوزه در اسدآباد، اظهار کرد: طبق گزارش رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دولت امسال برای ساخت خانه های بهاشت فقط 55 میلیارد تومان، 18 میلیارد تومان برای هزینه های جاری 3 میلیارد تومان در قالب تسهیلات به بیماران، خرید دستگاه موموگرافی 2 میلیارد تومان داشته که این اقدام دولت ارزش بالایی دارد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به سالروز تشکیل شوراها در 9 اردیبهشت و تبریک و تقدیر از اعضای شورا به جهت برتر شدن در بین شوراهای استان، گفت: یکی از وظایف شوراها علاوه بر انتخاب شهرداری و مصوبات برای توسعه شهری، بررسی و شناخت نیازها، کمبودها در حوزه های اجتماعی فرهنگی، رفاهی و خدماتی، اقتصادی و تهیه طرح ها و ارائه راهکارهای کاربردی به مقامات و مسئولان اجرایی است.

 

وی با بیان اینکه مردم اسدآباد ثابت کردند که بهترین و نوع دوست هستند و دغدغه نسبت به مشکلات دارند و در هر عرصه ورود و پای کار بوده اند، افزود: شوراها باید بیشتر به خدمت مردم بیاید و خدمت کنند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به روز کار و کارگر در 11 اردیبهشت ماه، گفت: بیکاری موحب ضعف و سستی در جامعه است، و کار انسان را از پای نمی اندازد و این بیکاری که انسان را فشل و سسست و بی روح می‌کند. کار انسان را قوی و به اهداف خود می رساند.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری در 12 اردیبهشت ماه، تصریح کرد: شهید مطهری الگویی برای معلمان  و همه کسانی است که رسالت پیامبری دارند. مسئولان موظف هستند که در راستای حل مشکلات آنان تلاش کنند و اما علمان مشکلا را بر هموار می‌کنند تا وظایف خود را به نحو حسن انجام دهند.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فضیلتهای روز جمعه و تأکید بر برپایی محفل دعای ندبه، گفت: از این فرصت استفاده کنند و تا به خدا نزدیک تر شوید و با امام زمان(عج) خود سخن بگویند.
انتهای پیام/ن   
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal