آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1402 - 13:50   |   کد مطلب: 44902
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با تأکید بر تربیت دانش‌آموزانی آگاه، عالم، اهل منطق، متفکر، دانا، بااراده، پایبند به اخلاق اسلامی توسط معلمانی دلسوز، از دستگاه قضایی و نیروی نتظامی خواست طبق قنون با هنجارشکنان برخورد کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 15 اردیبهشت ماه، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و مقام معطم، اظهار کرد: چه سعادتی بالاتر از اینکه دانش‌اموزآنی نخبه و موفق در عرصه‌های مختلف توسط معلمانی دلسوز تربیت شوند تا بتوانند با منطق مسیر خود را انتخاب کنند.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمود بزرگترین خدمت به این کشور تربیت انسان‌های آگاه، عالم، اهل منطق، متفکر، دانا، بااراده، پایبند به اخلاق اسلامی و تعهدات ملی است، گفت: وقتی دانش‌آموزی با این ویژگی تربیت می‌شود که معلمانی عزیز به این اموراهتمام داشته باشند.

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: امروز دشمنان به صورت ویژه قبح‌زدایی از ناهنجاری‌ها و هنجارشکنی در جامعه اسلامی را در دستور کار خود دارد، وقتی در جامعه ای ایمان باشد، به سلطه‌گران میدان و به کفار سواری نمی‌دهد، بنابراین باید ایمان و باورهای دینی را در جامعه تقویت کرد.

 

وی با اشاره به شهادت جوان سبزواری در پی اجرای امر به معروف و نهی از منکر، گفت: دستگاه قضایی و نیروی نتظامی طبق قنون با هنجارشکنان برخورد کنند.  

 

حجت‌الاسلام موحدی گفت: امروز جبهه مقاومت به سرمداری ایران در مقابل جبهه استکبار به پرچمداری آمریکا ایستاده است، و روز به روز موفق تر و جبهه مقابل ذلیل تر و خوارتر می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal