آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1402 - 13:06   |   کد مطلب: 44971
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بابیان اینکه یک مؤمن واقعی هر چه بشنود را نقل نمی‌کند و روی آن تحقیق می‌کند که مبادا دروغ باشد و یا آبرویی از کسی برده شود و یا باعث قبح‌زدایی نشود، گفت: به انتخابات نزدیک می‌شویم و باید مراقب باشیم کلامی که می‌گوییم درست باشد و هر کلامی را نگوییم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۲ اردیبهشت‌ماه در شهر اسداباد با تأکید و توصیه نمازگزاران و مؤمنان به تقوای الهی، گفت: مؤمنین گفتارتان را سنجیده کنید، یک مؤمن واقعی هر چه بشنود را نقل نمی‌کند، روی آن تحقیق می‌کند که مبادا دروغ باشد، مبادا آبرویی از کسی برده شود، باعث قبح‌زدایی نشود ولو اینکه آن سخن واقعیت داشته باشد.

وی بااشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، تأکید کرد: باید مراقب باشیم که کلامی که می‌گوییم درست باشد و هر کلامی را نگوییم، بد و خطای هم را گفتن خوب نیست و نباید نقل کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: امروز یکی از مصادیقی که برخی در جامعه ما با آن مواجه‌اند، مسئله مستأجری است که می‌طلبد هر کسی منزل اضافی دارد در اختیار مؤمنی قرار دهد. شرایط جامعه سخت است و باید از نیازمندان دستگیری کنند.

 

وی بااشاره به سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع)، گفت: دسته عزاداری در این برگزار می‌شود که مردم باید حضور پر رنگ‌ داشته باشند.

 

حجت‌الاسیلام موحدی بااشاره به آسیب جدی به زنبورداران در اوایل سال، گفت: حدود ۸۰ درصد از زنبورهای زنبورداران تلف شدند که مسئولان پیگیر آن هستند، البته توقع زیادی نیست که دولت با وام بلندمدتی دست آنان را بگیرند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal