آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1402 - 15:25   |   کد مطلب: 45055
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: پیش بینی می شود در آخرین ساعت بعدازظهر امروز شاهد رگبار باران و رعد و برق باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق در اکثر نقاط استان بودیم گفت: بیشترین مقدار بارش از تاریک دره نهاوند به میزان ۴۳ میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: مقدار بارش ها در ایستگاه هواشناسی شهر همدان در میدان فرودگاه ۱۴ میلی متر و ایستگاه هواشناسی داخل شهر در دانشگاه بوعلی سینا ۱۶ میلی متر گزارش شده است.

باقری شکیب با اشاره به اینکه در سایر نقاط استان به طور میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است گفت: با توجه به آخرین مدل های هواشناسی در آخرین ساعت بعدازظهر امروز رگبار باران و رعد و برق داریم.

کارشناس هواشناسی با تاکید براینکه شدت بارش های امروز کمتر خواهد بود تصریح کرد: وزش باد شدید در اکثر نقاط استان داریم. وی خاطر نشان کرد: از اوایل امشب شاهد کاهش ابر در آسمان استان هستیم.

باقری شکیب گفت: از فردا تا پایان هفته آسمان استان بیشتر ابری خواهد بود و پیش بینی می شود در ساعات بعدازظهر شاهد وزش باد باشیم.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از فردا شاهد روند افزایشی دما در استان هستیم اظهار کرد: روز گذشته شهرستان بهار با دمای ۲۸ درجه گرمترین شهر استان و صبح امروز گل تپه با دمای ۶ درجه خنک‌ترین شهر استان بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal