آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1402 - 15:09   |   کد مطلب: 45059
صادق نجفی‌فاتح با اشاره به خلع ید پیمانکار پروژه دانشکده پرستاری اسدآباد و انتخاب پیمانکار جدید گفت: این پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، صادق نجفی‌فاتح، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به ۳۸ پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: طرح توسعه اتاق عمل بیمارستان قائم(عج) در حال انجام و اسکلت ساختمان مرکز ناباروری هم آماده و در مرحله سفت کاری است، پایگاه امداد جاده ای پیرملو هم بزودی به بهره‌برداری می‌ر‌سد.

 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان دوم شهر اسدآباد، گفت: تخریب بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و خاکبرداری آن انجام شده و هم اکنون با 10 درصد پیشرفت در مرحله فنداسیون است.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از خلع ید پیمانکار پروژه دانشکده پرستاری اسدآباد و شروع به کار پیمانکار جدید خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با پیمانکار جدید در حال ساخت و هم اکنون دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی از خریداری دستگاه موموگرافی خبر داد و افزود: برای استفاده از این دستگاه محلی برای ساخت است.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اخذ 55 سند برای ساختمان‌های بهداشت و درمان شهرستان در مدت یک سال و نیم گذشته خبر داد و گفت: 25 واحد بهداشتی درمانی در این شهرستان سند ندارد که در حال اخذ آن با همکاری شهرداری هستیم.  

 

وی با اشاره به عدم وجود خوابگاه دانشجویی متأهلی در شهرستان، گفت:  برای تأمین زمین و ساختمان خوابگاه دانشجویی متأهلی نیاز به کمک خیرین سلامت داریم.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal