آخرین اخبار

3. خرداد 1402 - 21:17   |   کد مطلب: 45087
مجید درویشی وجود کارخانه ذوب آهن برای اسپانسر شدن تیم بسکتبال اسدآباد یک پتانسیل خوب خواند و گفت: من هم زمانی که در اسدآباد فرماندار بودم، کوتاهی کردم و می‌طلبد که فرماندار فعلی شهرستان تیم بسکتبال را کمک و حمایت کند.

به گزارش آوای سیدجمال،  مجید درویشی، رئیس هیأت بسکتبال استان همدان در مراسم اهدا کاپ، حکم و مدال به ورزشکاران در تیم بسکتبال اسدآباد، اظهار کرد: انصافا" افتخار می‌کنیم اسدآباد تنها شهری است که در لیگ دسته یک، دو و سه تیم دارد و با شهرهای دیگر مبارزه می‌کند.

 

وی گفت: تیم های که مقابل اسدآباد به مصاف هم رفتند، بالای میلیارد اعتبار هزینه کردند درحالی که تیم اسدآباد تنها ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و این قابل قیاس نیست.

 

رئیس هیأت بسکتبال استان همدان با بیان اینکه در سال 60 هم که بنده در رشته بسکتبال بازی می‌کردم، اسدآباد یک رقیب بود، تصریح کرد: می‌طلبد با وجود این ظرفیت ورزشی در شهرستان مورد حمایت و توجه مسئولان از جمله فرماندار و اداره ورزش قرار بگیرند چراکه این تیم شایستگی دارد حضور در لیگ را دارد.

 

وی وجود کارخنه ذوب آهن را برای اسپانسر شدن یک ظرفیت و پتانسیل خوب خواند و گفت: تیم بسکتبال اسدآباد قابلیت این را دارد با کمک کارخانه ذوب آهن و تحت عنوان تیم ذوب آهن در سطح کشور بدرخشد و میتواند با نشاط و شادابی به شهرستان بی نظیر باشد و جوانان زیادی را جذب این رشته کند و از هزینه های آسیب اجتماعی که ممکن است بعدا" پیش بیآید، بکاهد.

 

درویشی اذعان کرد: شاید من هم زمانی که در اسدآباد فرماندار بودم، کوتاهی کردم و می‌طلبد که فرماندار فعلی شهرستان تیم  بسکتبال را کمک کند.

 

وی با اشاره به مسابقات اخیر تیم بسکتبال اسدآباد مقابل تیم حریف، گفت: این تیم تنها 3 امتیاز برای پیروزی کم آورد که با حمایت‌های مسئولان بتوان در سال آینده جبران کرد.

 

در مسابقات اخیر بسکتبال، تیم بستکبال اسدآباد مقام سوم لیگ ملی کشور را کسب کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal