آخرین اخبار

4. خرداد 1402 - 9:09   |   کد مطلب: 45092
مسئول امور تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد:
تربیت سرباز امام زمانی(عج) نیازمند مادری قوی و به روز است
حجت‌الاسلام سید حسن حسینی‌شاخص گفت: مادران به عنوان فرمانده یک خانه و خانواده باید برای تربیت فرزند امام زمانی و مهدوی به لحاظ جسمانی، روحی و اعتقادی قوی و در روش تربیت به روز باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سید حسن حسینی‌شاخص، مسئول امور تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد در جمع خانواده‌های کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به وظایف اصلی مادران در جامعه، اظهار کرد: امروزه مادران باید نسل مهدوی و سرباز برای عصر غیبت امام زمان(عج) تربیت کنند.

 وی بااشاره به نقش مادر در تربیت فرزند به عنوان فرمانده، گفت: انسان منتظر دنبال انجام وظیفه اش است نه آنکه در انتظار باشد.

مسئول امور تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه نظام سلطه برای تضعیف بنیان خانواده اقدامات پنهانی انجام می‌دهد و افراد را از مسیر الهی خارج کرده و سطح خانواده را پایین را آورده، گفت: پدر دنبال در آوردن پول و مادر در پی بشور و بساب و بپز است، در حالی که وظایف آنان فراتر از این چیزهاست.

وی با اشاره به  مکتب مهدوی انسا‌ن‌ساز است و ما هم برای تربیت درست باید به روز شویم و روش تربیتی را تغییر دهیم، افزود: مادران ما هنوز فرمانده خانواده نشده و باید فرماندهی تربیت فرزند خود را به لحاظ جسمانی، روانی، معنویت و اعتقادی به روز و قوی کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاخص با تأکید بر اینکه مادران برای تربیت سرباز امام زمانی نباید بیمار باشند و باید به جسم خود بیشتر اهمیت دهند، افزود: سلامت جسمی مادران مهم است و نباید کار سنگین انجام دهند، باید ورزش کنند و به امور معنویت و نماز اول وقت، دعا در خانه توجه کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal