آخرین اخبار

5. خرداد 1402 - 13:01   |   کد مطلب: 45095
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بااشاره به نکات مهم سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، گفت: شناخت مجلس از مشکلات کشور نکته امیدبخش سخنان رهبری است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پنجم خردادماه در این شهر، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم فرمودند که مجلس فعلی مجلس انقلابی و ساده‌زیست است و سخن ایشان افتخار مجلسی‌هاست و البته نکته امیدبخش سخنان رهبری این بود که فرمود مجلس مشکلات را شناخته است، یعنی مجلس در حاشیه نیست و قوانین خوبی را تصویب کرده است.

 

وی با اشاره قانون راهبردی در مجلس، گفت: قانون تا زمان اجرا و دیدن آثار آن زمان می‌برد‌.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: رهبری بر نشست و برخاست با مردم و شنیدن صحبت‌های آنان تأکید داشتند و افتخار نماینده این است درد دل مردم را بشوند و تا جایی که می‌تواند برای حل مشکلات آنان راه‌گشا باشد.

 

وی بااشاره به حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و با تشریحی از این حماسه، تصریح کرد: اگر خیانت بنی‌صدر و نفوذی‌ها نبود، بعید بلود خرمشهر سقوط کند اما دلاورمردان با دست خالی دشمن دارای امکانات را بیرون کردند، این در شرایطی رخ داد که ما توان تولید سیم خاردار را هم نداشتیم، نه تنها کشورها از حمایت نکردند بلکه علیه ما بودند. امروز ارتباط ما با دنیا گسترش پیدا کرده و کشورهایی که حیات خلوت آمریکا بودند و علی رغم هشدارهای آمریکا، امروز به نتیجه رسیدند که باید هم پیمان با ایران باشند.

 

حجت‌الاسلام  به سفر رئیس جمهور به اندونزی اشاره کرد و گفت: اندونزی بزرگترین کشور دنیا و یکی از اقتصادهای نوظهور جهان است، بااین سفر رییس جمهور ۱۱ سند همکاری بین ایران و اندونزی رقم خورده است. البته ممکن است تا به نتیجه رسیدن این همکاری و لمس آثار آن بر سر سفره خودمان طول بکشد، اما آینده روشن است.

 

امام جمعه اسدآباد ایران را بسیج مقاومت علیه سلطه خواند و افزود: البته آن به این معناست که ایران باعث بسیج شدن دنیا در مقابل سلطه و زور شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal