آخرین اخبار

13. خرداد 1402 - 13:43   |   کد مطلب: 45179
مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اسدآباد گفت: به مناسبت 34 سالگرد رحلت امام خمینی(ره) فیلم سینمایی «غریب» در اداره ارشاد اسدآباد اکران می‌شود.

عبدالله الوندی‌‌شمیم در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از اکران فیلم سینمایی «غریب» به صورت رایگان در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این فیلم سینمایی امشب 13 خرداد ماه، همزمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت امام(ره) ساعت 21 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد نمایش داده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی «غریب» روایتی داستانی از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی است که در منطقه غرب به تصویر می‌کشد، افزود: اکران و نمایش این فیلم سینمایی به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش خواهد بود.

 

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اسدآباد تأکید کرد: افراد می‌توانند برای تماشای این فیلم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند که البته به صورت رایگان خواهد بود.

 

وی همچنین از برگزاری حرکت دسته عزاداری سالگرد رحلت امام(ره) در 14 خرداد خبر داد و گفت: این دسته عزا ساعت 9:30 صبح روز 14 خرداد از مجتمع آموزشی خلیج فارس آغاز و به سمت مسجد جامع این شهر خواهد بود.

 

الوندی‌شمیم با اشاره به برگزاری کارگاه بصیرتی تبیین ابعاد شخصیتی امام(ره) در 11 خردادماه، یادآور شد: به مناسبت سی و چهارمین رحلت امام(ره)، و دوره ضمن خدمتی با موضوع وصیت نامه الهی سیاسی امام(ره)  برای جامعه فرهنگیان در 14 خرداد برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مراسم عزادار ی در شام رحلت امام خمینی(ره) در منزل یکی از معلمان جهادی تازه درگذشته خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۲۱ شب ۱۴خردادماه در شهرک فرهنگیان میدان آیت‌الله مدرس،کوچه آیت‌الله مدرس در منزل مرحوم معلم جهادگر جلال سروچراغی با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سیاح و مداحان اهل‌بیت(ع) این شهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal