آخرین اخبار

14. خرداد 1402 - 14:30   |   کد مطلب: 45186
یک استاد حوزوی در شهرستان اسدآباد:
روش و سیره امام(ره) بر وحدت کلمه بود
یک استاد حوزه در حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان اسدآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم که برگرفته از اسلام و انقلاب پیامبراکرم(ص) است، با نام امام(ره) شناخته می‌شود، گفت: امام(ره) هم در عمل به دستور قرآن و معارف اسلامی و روش و سیره اهل بیت(ع) در تأکید بر وحدت کلمه ادامه داد.

حجت‌الاسلام کمال محمدی‌یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، امام خمینی(ره) را شاخص و بنیانگذار و مؤسس انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: همانطور که اسلام را با پیامبراکرم(ص) می‌شناسند، لذا انقلاب اسلامی ایران هم که برگرفته از اسلام و انقلاب پیامبراکرم(ص) است، با نام امام(ره)  شناخته می‌شود.

وی با اشاره به دلیل تأکید حضرت روح‌الله بر «صدور انقلاب»، گفت: خود امام(ره) این انقلاب را تمدن اسلامی جهانی می‌دانست و فرمود که باید جهانی شود.

یک استاد حوزه در حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان اسدآباد تصریح کرد: همانطور که پیامبر اکرم(ص) با این برنامه و تفکر عمل کرد و به حکام بزرگ جهان اعلان و ابلاغ اسلام را انجام دادند، امام راحل هم در صدور انقلاب بر آن تأکید داشت.

 

وی با اشاره به وصیت نامه سیاسی امام خمینی(ره) که بر وحدت کلمه و اتحاد بین مسلمانان هم تأکید فراوان دارد، گفت: امام(ره) در عمل به دستور قرآن و معارف اسلامی و روش و سیره اهل بیت(ع) که تأکید بر وحدت کلمه دارند، برآن تأکید مضاعف داشت و فرمود که جز با وحدت اسلام پیروز نمی‌شود.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal