آخرین اخبار

17. خرداد 1402 - 17:10   |   کد مطلب: 45206
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتلی خبرداد که به دلیل اختلاف خانوادگی برادرش را مجروح و به داخل استخر پرتاب کرده بود.

سرهنگ افشین یاری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از دستگیری قاتل جوان 20 ساله غرق شده در استخر خبر داد و اظهار کرد: درپی اعلام شبانه یک فقره غرق شدگی مشکوک به فوریت پلیسی ۱۱۰در اوایل هفته جاری بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و عوامل گشت کلانتری ۱۲ جانبازان به محل اعزام شدند.

وی افزود: افرادی به عوامل پلیس مراجعه واعلام می‌کنند که ما متوجه کمک خواهی فردی در این حوالی شدیم، سریعا" به محل استخر باغ رفته و مشاهده کردیم که جوانی حدودا" ۲۰ساله با صورتی خون‌آلود در حال غرق شدن است، از آنجا که استخر عمیق و ما هم بدون وسیله و ناآشنا به فنون شنا بودیم، نتوانستم به او کمک کنیم او غرق شد.

وی تأکید کرد: ضمن حفظ صحنه، با کمک پرسنل پلیس آگاهی، بازپرس ویژه قتل، هلال احمر و آتش‌نشانی تا نیمه‌های شب جسد خارج و پس از انجام تشریفات پزشکی قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به دستگیری دو نفر از بستگان نزدیک مقتول و اعتراف به نقش اصلی برادر وی در این موضوع، خاطرنشان کرد: روز گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شد.

یاری با اشاره به مواجهه وی با قرائن و مشاهده موجود به قتل برادرش به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal