آخرین اخبار

19. خرداد 1402 - 13:16   |   کد مطلب: 45217
امام جمعه اسدآباد با اشاره به رونمایی موشک و عملکرد دولت سیزدهم در سطح دپیلماسی، گفت: امروز ایران پر افتخار در سطح جهان می‌درخشد و به دپیلماسی التماسی که پاسخ نمی‌دهد، از دیپلماسی سیاسی بهره می‌برد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۹ خرداد با اشاره به زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ویژگی‌های شاخص ایشان، اظهار کرد: ایشان بعداز رحلت امام(ع) با اصرار شورای رهبری به عنوان رهبر جمهوری اسلامی انتخاب شد در حالی که دنبال مسئولیت نبود اما مسئولیت‌پذیر، با تدبیر، زمان‌شناس و شجاعت دارد.

 

وی به ویژگی‌های رهبر انقلاب از دیدگاه نظریه‌پردازان، سیاستمداران پرداخت و گفت: نتانیاهو می‌گوید در خاورمیانه به هر طرف نگاه می‌کنم آیت‌الله خامنه‌ای و خمینی را می‌بینم و این نشان از رهبری حکیمانه و مدبرانه آنان دارد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به رونمایی موشک و عملکرد دولت سیزدهم در سطح دپیلماسی، گفت: امروز ایران پر افتخار در سطح جهان می‌درخشد و به دپیلماسی التماسی که پاسخ نمی‌دهد، از دیپلماسی سیاسی بهره می‌برد. وی یادآور شذ: امروز به برکت گفتمان حضرت امام(ره) جبهه مقاومت در سطح ملت‌های مسلمان حرف برای گفتن دارد.

 

امام جمعه  همدان خطبه های خود را با اشاره به ساخت موشک های هایپرسونیک فراصوت آغاز کرد و  در ادامه گفت: که این دستاورد هم دنیا را مبهوت و هم دشمنان را مرعوب کرد،
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal