آخرین اخبار

20. خرداد 1402 - 19:03   |   کد مطلب: 45227
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد با اشاره به دستگيري سارق حرفه‌اي و کشف 12 فقره سرقت در روز گذشته در این شهر، گفت: متهم با قرار مناسب روانه زندان مرکزي همدان شد و تلاش براي دستگيري ديگر همدست وي ادامه دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشين ياري از دستگيري سارق حرفه‌اي و کشف 12 فقره سرقت در اسدآباد در روز گذشته خبرداد و اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت مغازه، منزل و خانه‌هاي باغي در سطح شهرستان، مراتب شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از انجام اقدامات فني وجمع‌آوري سرنخ‌هاي لازم ، مأموران به يک دستگاه خودرو پيکان وانت که اقدام به جابجايي اموال در سطح شهر مي‌کرد، مشکوک و آدرس وي را به دست آوردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد با اشاره به تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت واجراي همزمان طرح مقابله باسرقت،ادامه داد: پس از هماهنگي با مراجع قضايي عوامل پليس آگاهي شهرستان با ورود به منزل، موفق به دستگيري وي و توقيف خودرو مورد بحث شده و در بازرسي از محل دو دستگاه موتورسيکلت، مقدار زيادي لوازم خانگي از قبيل فرش، تلويزيون، جاروبرقي، لوازم آشپزخانه و وسايل کارواش، ابزار کارگاهي و خانه باغي کشف شد.

وي ادامه داد: پس از انجام بازجويي‌هاي فني نامبرده معترف به 12 فقره سرقت مغازه، منزل و خانه‌هاي باغي در سطح شهرستان اسدآباد وهمدان با همدستي فرد ديگري شد.

 ياري با اشاره به ارزش اموال مکشوفه که بالغ بر 5 ميلياردريال برآورد شده، خاطرنشان کرد: تاکنون تعدادي از مالباختگان شناسايي و با دستورقضايي اموال به آنان تحويل شده است.

وی با ارائه توصيه‌هاي لازم به شهروندان که بيشتر از اموال خود مراقبت کنند، يادآورشد: متهم با قرار مناسب روانه زندان مرکزي همدان شد و تلاش براي دستگيري ديگر همدست وي ادامه دارد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal