آخرین اخبار

21. خرداد 1402 - 17:55   |   کد مطلب: 45234
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی از افزایش تعداد رشته دانشگاهی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با اخذ مجوز راهاندازی رشته «آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم» در مقطع کارشناسی‌ارشد گامی بزرگ در راستای ماندگاری و بالندگی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی برداشته شد و این دانشگاه از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

صادق خزل‌پور در گفت‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال، از راه‌اندازي مقطع كارشناسي‌ارشد رشته آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه و مستمر مجوز اضافه  رشته آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم  در مقطع کارشناسی‌ارشد به تأييد شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی افزایش رشته در دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی را برداشتن گامی بزرگ در راستای ماندگاری و بالندگی این دانشگاه خواند و گفت: بر همین مبنا، دانشگاه سید جمال‌الدین از مهرماه 1402، در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم دانشجو می‌پذیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت رشته آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم در این دانشگاه، 10 نفر خانم و آقا است.

خزل‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و 200 دانشجو در دانشگاه سیدجمال تحصیل می‌کند، افزود: با افزایش 20 درصدی هیئت علمی در این دانشگاه تعداد اعضای آن به  22 نفر رسید.

وی یادآر شد: هم اکنون دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی 11 رشته‌ شیمی، نقشه‌برداری، مهندسی کامپیوتر، باغبانی، فضای سبز، جغرافیا، تاریخ، علوم تربیتی، اقتصاد و کشاورزی در مقطع کارشناسی و 2 رشته شیمی و «آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم» مقطع کارشناسی‌ارشد دارد که از سال‌جاری هم در رشته «آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم» دانشجو خواهد گرفت.
انتهای پیام/ن
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal