آخرین اخبار

24. خرداد 1402 - 11:48   |   کد مطلب: 45264
مسئول ستاد نماز جمعه اسدآباد تأکید کرد:
لزوم بهره‌گیری از مکبر و مؤذن جوان در نماز جمعه
مسئول ستاد نماز جمعه اسدآباد با تأکید بر فعال‌تر کردن کمیته‌های زیر مجموعه ستاد نماز جمعه ؛ گفت: برای با استفاده از مؤذن، مکبر و مجری جوان و نوجوان در نماز جمعه به آنان هم اجازه رشد داد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدرضا آزادپیمان در جمع اعضای ستاد نماز جمعه اسدآباد با اشاره به فعال بودن برخی کمیته‌های ستاد، گفت: بنا داریم کمیته‌های غیر فعال زیر مجموعه این ستاد را فعال‌تر کنیم.

مسئول ستاد نماز جمعه اسدآباد  سرکشی امام جمعه و اعضای ستاد از مساجد، بازدید از روستاها، محافل قرآنی، بهره‌گیری از اساتید قرآنی را از برنامه‌های این ستاد خواند و گفت: باید با استفاده از مؤذن و مکبر جوان و نوجوان و البته مجری‌گری‌ دانش‌آموزان در نماز جمعه به آنان هم اجازه رشد داد.

وی از اجرای برنامه‌های غنی‌تر در نماز جمعه خبر داد و گفت: هر فردی قدم کوچکی در ستاد نماز جمعه بردارد برای ما افتخار است، البته نباید چراغ قوه‌ای بر داشت و گذشته را موشکافی کرد، بلکه باید در اجرای بهتر برنامه های ستاد گام برداشت.

 

آزادپیمان سخنان امام جمعه اسدآباد را فصل الخطاب خواند و گفت: همه باید در یک راستا و منسجم عمل کنیم.

 

وی دلیل حضور و گرفتن بار مسئولیت دوباره خود را در ستاد نماز جمعه اسدآباد یک وظیفه خواند و افزود: با تأکید امام جمعه این مسئولیت را پذیرفتم البته برخی از اعضای ستاد هم در پذیرفتن این مسئولیت سهمیم بودند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal