آخرین اخبار

28. خرداد 1402 - 10:22   |   کد مطلب: 45300
معاون بسیج اساتید اسدآباد در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با تأکید بر اینکه نباید جنایات منافقین در طول تاریخ را فراموش کنیم، گفت: منافقین با کمک نیروهای خائن به ایران دست به وحشیانه‌ترین جنایت‌ها زدند و هزار و 503 شهید ماحصل جنایات آن‌ها بود.

حافظ مهدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه منافقین جنایات بزرگی در حق ملت ایران کرده‌اند که یکی از فاجعه‌آمیزترین این جنایات مربوط به سال 1367 است، گفت: در این سال، جریان منافقین با محوریت مسعود رجوی و بنی‌صدر به دنبال انتقام از ملت ایران برآمدند، پیوند گسست‌ناپذیر مردم با ولایت و عشق آنه‌ا نسبت به امام خمینی(ره) تبدیل به عقده‌ای بزرگ برای منافقین شده بود، از این‌رو، دست به وحشیانه‌ترین جنایت‌ها زدند و هزار و 503 شهید ماحصل جنایات آن‌ها بود.

 

وی با بیان اینکه جریان منافقین در سال 1367 رسما" و علنا" به سرزمین مقدس ایران و ملت بزرگ ایران خیانت کردند، افزود: آنان با دشمن اصلی ایران یعنی صدام معلون، علیه ملت ایران و فرزندان این آب و خاک متحد شدند.

 

معاون بسیج اساتید اسدآباد با شرح اقدام منافقین به سرکردگی مسعود رجوی در ایران، تصریح کرد: رجوی در آن ایام یک فراخوان داد و هواداران خائن و فراریش را از کشورهای مختلف گردهم آورد، البته همزمان تعداد زیادی از زندانیان فراری که مورد رأفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند را در خدمت منافع و اهداف خود گرفت.

 

وی با اشاره به اجرای سه عملیات نظامی گسترده با نام‌های آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان توسط منافقین، خاطرنشن کرد: این سه عملیات با گردهم آمدن نیروهای خائن به ایران به ترتیب در فکه، مهران و کرمانشاه انجام شد، البته اوج شقاوت آن‌ها و خیانتشان به مردم و ایران آن جایی بود که رژیم بعثی عراق بمباران شیمیایی مناطق مختلف مسکونی  را انجام داد.

 

مهدنژاد با تأکید بر اینکه جنایات منافقین در 28 خرداد سال 67، فراموش نشدنی است، افزود: رژیم بعثی عراق و منافقین خائن، فکر می‌کردند ملت ایران خسته شده‌اند و آن‌ها می توانند به اهداف شوم و خائنانۀ خود برسند اما همانند هشت سال دفاع مقدس با غرش شیران ایران زمین و فرزندان خمینی روبرو شدند.

 

وی یادآور شد: امروز بعداز 44 سال از عمر انقلاب همچنان فرزندان ایران دلاورانه و قهرمانانه از آب و خاک کشور دفاع می‌کنند و برای همیشه منافقین نیروی سوخته‌ای هستند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal