29. خرداد 1402 - 19:29   |   کد مطلب: 45309
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری اسدآباد از کشت نوعی ماده مخدر در مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: گزارشاتی در زمینه کشت این نوع گیاه ماده مخدر می‌رسد که زیبنده این شهر نیست.

به گزارش آوای سیدجمال، جلال زارع در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد از کشت نوعی مواد مخدر در مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: گزارشاتی در زمینه کشت این نوع گیاه ماده مخدر می‌رسد که زیبنده این شهر نیست و می‌طلبد مسئولان جهاد کشاورزی رصد و بازرسی بیشتری از مزارع داشته باشند و با آنان برخورد شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به پیش‌رو بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، از برگزاری مسبقات دوچرخه‌سورای، انجام مشاوره پیشگیری از آسیب اجتماعی توسط شماره ۰۹۶۲۸، تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر، جمع‌آوری معتادین متجاهر، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با موضوع مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در ایام خبر داد.

 

وی در خصوص کوتاهی در انجام واگذاری زمین و ساخت یک مکان ورزشی در روستای چنارسفلی، گفت: فرصت‌سوزی برای انجام کار از سوی مدیران قابل توجیه نیست، در برابر رسالت خود و اجرایی کردن مصوبات مسئول هستیم.

 

زارع بر اجرای نمایش تئاتر خیابانی تأکید و ارشاد را در ایام هفته مبارزه با مواد مخدر ملزم به انجام این امر کرد.

 

وی با تأکید بر جریان‌سازی رسانه‌ای با موضوع مبارزه با مواد مخدر، گفت: استفاده از رسانه‌ها برای انعکاس خدمات دولت در زمینه مبارزه و پیشگیری از خدمات انجام شده یک امر ضروری است.

 

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت شهید چمران، گفت: باید همچون شهدا در انجام مأموریت‌ها و کارهای رسالتی که به ما محول شده، بکوشیم.

 

وی با تأکید بر استفاده  بهبودیافتگان در کارگاه‌های تولیدی، گفت: دولت تسهیلات خوبی برای حمایت از بهبودیافتگان در اخیتیار دستگاهها قرار داده که باید مورد توجه باشد، البته که باید امید و زندگی را در بین افراد بهبود یافته با ایجاد اشتغال زنده کرد.

 

زارع با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه‌ها با اجرای کارهای فرهنگی باید توجه جدی‌تری به موضوع مقابله با مواد مخدر داشته باشند، افزود: گزارشاتی از  رشد فزاییده انواع مخدر به خصوص در خوابگاه‌ها به دست می‌رسد که زیبنده شهرستان و حوزه‌های دانشگاهی ما نیست‌.

 

وی از برپایی میز خدمت در پیش از خطبه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: در این برنامه می‌طلبد رؤسای ادارات در باب پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر مردم را هوشیار کنند.

 

یک مسئول انتظامی در حوزه مواد مخدر شهرستان گفت: حدود 3 هزار و 750 بوته خشاش در مزارع در سطح دو روستای اسدآباد کشت شده است.

وی از حکم قضایی برای دستگیر ۵ نفر در این زمینه خبر داد و گفت: دراین راستا نیاز به توجه بیشتر دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: ۶۰ درصد مدارس مجری اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر هستند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal