آخرین اخبار

31. خرداد 1402 - 8:15   |   کد مطلب: 45328
فرماندار شهرستان اسدآباد با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های علمی در توسعه و به روز رسانی کشاورزی شهرستان، گفت: با توجه به محور بودن اسدآباد بر امور کشاورزی و دامپروری، باید برای افزایش و بهره وری و راندمان تولید کشاورزی شهرستان آموزش های ترویجی کشاورزان توسط جهاد کشاورزی انجام شود.

به گزارش آوای سیدجمال، دیروز در نشست کارگروه امور اقتصادی و تولیدی شهرستان اسدآباد که با حضور رحمانی فر، معاون بازرگانی غله استان همدان و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرماندان تشکیل شد، مسائلی چون پرداخت به روز مطالبات کشاورزان، برق اضطراری مراکز خرید گندم و سیلوها، مدیریت حمل و نقل فرآورده های کشاورزی، لزوم تأسیس دفتر خرید گندم و صدور حواله در مناطق چهاردولی و کلیائی از دیگر مباحث مطرح شد.

در این نشست فرماندار شهرستان اسدآباد با طرح این موضوع که هیچ طرح اشتغالزایی نباید در شهرستان بلاتکلیف باشد، گفت: باید نظارت بر روند پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزایی افزایش یابد.

 

 حسینعلی شرکائی استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های علمی در توسعه و به روز رسانی کشاورزی شهرستان یک لازم ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه  شهرستان اسدآباد یکی از جمله شهرستان‌هایی دانست که بر محور کشاورزی و دامپروری استوار است،  تصریح کرد: باید برای افزایش و بهره وری و راندمان تولید کشاورزی شهرستان آموزش های ترویجی کشاورزان توسط جهاد کشاورزی انجام شود.
فرماندار شهرستان اسدآباد  با توجه  و قوت ویژه تر و همچنین بر تعامل و هم افزایی بین اتحادیه های کشاورزی با جهاد کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal