آخرین اخبار

5. تير 1402 - 21:50   |   کد مطلب: 45383
افزایش روزافزون مصرف برق در استان همدان بر ضرورت صرفه جویی تاکید می کند تا شاهد خاموشی های فراگیر و مدیریت اضطرار بار در همدان نباشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: وزارت نیرو امسال ۱۴۰ برنامه عملیاتی برای عبور از دوره اوج مصرف برق در تابستان تدوین کرده است که یکی از برنامه‌های اصلی این طرح پاداش به مشترکین خوش مصرف خانگی است، به گونه ای که اگر مشترکان نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند مشمول دریافت پاداش می‌شوند.

سهرابی بیدار افزود: مشترکان با کاهش مصرف برق خود می‌توانند در ازای کاهش هر کیلووات ساعت برق از ۲ هزار تومان تا ۵۰۰ تومان پاداش کاهش مصرف را دریافت کنند که میانگین مصرف مشترکان در سال گذشته نسبت به امسال هم در این پاداش در نظر گرفته می‌شود.

او در ادامه توصیه هایی برای کاهش مصرف داشت که از جمله می‌توان به سرویس کولر آبی، قرار دادن کولر آبی در دور کند، قرار دادن سایه بان برای کولر، استفاده بیشتر از روشنایی طبیعی با کنار زدن پرده‌ها و همچنین استفاده از لامپ های کم مصرف اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در پایان از مشترکان خانگی تقاضا کرد تا با کاهش مصرف خود مانند سال گذشته تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم و همچنین از پاداش خوش مصرفی وزارت نیرو بهرمند شوند.

نیروهای شرکت توزیع برق استان همدان در کنترل شبکه به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت و همواره پشت صحنه هستند و اقدامات مهمی را انجام می‌دهند تا ما بتوانیم با مصرف برق آرامش و آسایش شبانه‌روزی داشته باشیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal