آخرین اخبار

7. تير 1402 - 11:06   |   کد مطلب: 45395
امام جمعه اسدآباد، شهادت دکتر بهشتی و یارانش را یکی از مهم‌ترین اسناد تاریخی جنایت ضدبشری توسط گروهک‌های پادو آمریکا خواند و گفت: اقدام شهید بهشتی در اساس تدوین و تصویب قانون اساسی کار بزرگی بود که شاید به جزء او از دست کسی بر نمی‌آمد، چرا که کار آسانی نبود.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص نقش دکتر شهید بهشتی به‌ عنوان یک اندیشمند و حقوقدان بزرگ در تدوین قانون اساسی، گفت: شهید بهشتی به خاطر داشتن تخصص در فقه حقوقی و مدیریت بالا و تدبیر و درایتش در قانون اساسی نقش محوری ایجاد کرد.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: اینکه بتوانی صاحب‌نظران و مجتهدین را در یک جا جمع کنی و نظر همگان را بگیری و به یک جمع‌بندی برسی که مورد اجماع همه باشد، واقعا" کار سختی است اما او توانست نظر متخصصان را آن چنان که مورد وفاق همگان است، بگیرد و به تصویب برساند.

 

وی  افزود: اقدام عملی شهید بهشتی در اساس تدوین و تصویب قانون اساسی کار بزرگی بود که شاید به جزء شهید بهشتی از دست کسی بر نمی‌آمد چرا که هم کار آسانی نبود و هم کاری نبود که در زمان محدود انجام شود و شاید سال‌ها زمان می‌برد، اما او در زمان محدود موفق شد.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تبیین این موضوع که یکی از مهم‌ترین اسناد تاریخی جنایت ضدبشری توسط گروهک‌های پادو آمریکا و غرب در ایران، شهادت دکتر بهشتی و یارانش است، گفت: منافقین و استکبار برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی دست به دست هم دادند و چون خودخواه بودند و اسلام و و امام(ره) برنامه خدامحوری داشت، لذا با سیاست آنان نمی‌خواند و دست به دست هم دادند که این انقلاب را براندازند.

 

وی با بیان اینکه منافقین تحت حمایت آمریکا شده بودند واز سال‌ها قبل هم در داخل این روند حمایتی شکل گرفته بود، افزود: آمریکا برای اینکه نظام را به شکست نزدیک کند، تلاش کرد که شخصیت‌های کلیدی را از نظام اسلامی ما بگیرد، و یکی از این شخصیت‌ها شهید بهشتی بود.

 

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: ظاهر امر این را نشان می‌داد که اگر امثال شهید بهشتی به عنوان شخصیت کلیدی را از ما بگیرند، نظام سقوط کند، اما لطف و عناایت خدا و تدبیر امام(ره) موجب شد که با وجود بحران‌ها کشور توانست پپیش برود و تداوم داشته باشد.

 

وی افزود: بنابراین منافقین اغراق کردند و کشمیری هم از خودشان بود و الان هم با آن‌هاست و این مقر را منفجر کردند، شکی نیست که منافقین شهید بهشتی و یارنش را از این کشور گرفتند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal