آخرین اخبار

9. تير 1402 - 13:13   |   کد مطلب: 45409
امام جمعه اسدآباد با اشاره به فضائل عید غدیر، گفت: عید غدیر، با فضیلت‌ترین اعیاد است و باید با بزگزاری جشن‌های باشکوه در این ایام آن را گرامی داشت

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهم تیر در شهر اسدآباد، با اشاره به پیوست هواپیمایی ترابری ایران به ناوگان  هوایی کشور، گفت: این امر به همت جوانان نخبه و انقلابی انجام شده و  بزودی هم ساخت هواپیمایی مسافربری هم این ناوگان خواهد پیوست.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با دستگاه قضایی،تصریح کرد: ابشان به موضوعاتی چون مبارزه با فساد در درون و بیرون دستگاه قضایی، امنیت روانی مردم، وضعیت اقتصادی، پیشگیری از وقوع جرم، برخورد با مراجعان اشاره کردند.
وی بااشاره به ایام شهرالولایه، گفت: رهبری فرمودند که ماه ذی‌الحجه ماه ولایت است و نیاز است که برای پرداختن به غدیر و جشن‌های باشکوه قبل از عید قربان بپردازیم.

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) فرمود که با فضیلت‌ترین اعیاد امت عید غدیر خم است، افزود: در این روز پیامبر(ص) رسما حضرت علی(ع) را به عنوان ولی بعداز خود انتخاب و معرفی کرد و دین کامل شد.

وی بااشاره به اعمال روز عید غدیر و ثواب حیرت‌انگیز و برکات آن، گفت: هر که در این عید روزه بگیرد، مقابل صد حج عمره به او ثواب می‌دهند‌.

امام جمعه اسدآباد اطعام در روز و شب عید غدیر و انجام صله رحم و رفع گرفتاری از افراد نیازمند را پرثواب خواند و گفت: می‌طلبد با گرفتن جشن این روز را گرامی بداریم و یا در جشن شرکت کنیم.

 

وی هدیه دادن در روز عید غدیر را در روایتی یک میلیون برابر و در روایت دیگر دو میلیون برابر دانست و گفت: از این فرصت غدیر باید بهره برد.

حجت‌الاسلام موحدی با تأکید بر برگزاری مراسمات جحشن باشکوه‌تر و شرکت گسترده در نماز جمعه هفته آینده در ایام غدیر، گفت: باید با برگزاری جشن غدیر جشن، برای حضرت علی(ع) خرج کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های عید غدیر، گفت: حضور در برنامه‌های غدیر یک وظیفه است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal