آخرین اخبار

17. تير 1402 - 9:24   |   کد مطلب: 45485
امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه اجتماع عظیم مردم در جشن‌های غدیر همچون بمب صدا داده، گفت: آن‌هایی که می‌گویند دین از سیاست جداست، غدیر را نفهمیدند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی عصر دیروز در مراسم جشن غدیر در امامزاده سید احمد در محله سیدان شهر اسدآباد، با تبریک روز عید غدیر و اهمیت روز عاشورا، گفت: غدیر را  باید عاشورایی به دنیا معرفی کنیم.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اجتماع عظیم  مردم در جشن‌های غدیر، تصریح کرد: اطعام و شادی بی نظیر مردم در تهران و شهرهای مختلف به کوری چشم دشمنان همچون بمب صدا می‌دهد.

وی وجود امامزاده سیداحمد در سیدان شهر اسدآباد را نعمتی خواند و گفت: این پایگاه بهشتی باید مملو از جمعیت باشد و موجب الفت و صمیمت بیشتر، وحدت و عرض ارادات بیشتر ما به اهل بیت و حضرت علی(ع) باشد.

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه در اسدآباد و در مسیر کاروان شادی غدیر ایستگاه صلواتی برپا شد، افزود: نیت کنید سال آینده با برآورده شدن حاجات شما تک تک ما به عشق امیرالمؤمنین(ع) ایستگاه  صلواتی بزنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه غدیر مهم است چرا که سرنوشت جامعه بشری مهم است، افزود: به همین منظور برای جامعه بشری از سوی خداوند ولی انتخاب و منصوب شد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه امروز در در فرانسه، مردم از خشنونت پلیس ناراحتند اما پلیس ناجوانمردانه آنان را به خاک و خون می‌کشاند، افزود: بیش از 4 هزارنفر را دستگیر و زندان کردند، آن وقت دم از حقوق بشر می‌زنند.

 

وی گفت: انگلیسی که چند قرن قاره ها ی مختلف را غارت کرده، امروز مردم در آن نقطه از مشکلات زندگی مینالند بخاطر اینکه زندگی سرمایه داری جواب نمی‌دهد.

 

حجت‌الاسلام موحدی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که می‌گویند دین از سیاست جداست، غدیر را نفهمیدند، غدیر می‌خواهد بگوید که دین عین سیاست است، لذا در روز غدیر که برترین مسئله که برای جامعه تدوین شده، مسئله ولایت برای رهبری جامعه است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal