آخرین اخبار

17. تير 1402 - 13:49   |   کد مطلب: 45488
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اسدآباد از دریافت مجوز پنج رشته تحصیلی جدید از جمله رشته مامایی برای این دانشکده خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر الهه عزتی اظهار کرد: در بازبینی و اصلاح سند آمایش سرزمین، مجوز پنج رشته جدید کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد برای این دانشکده گرفته شده که در سال‌های آینده به رشته‌های تحصیلی این دانشکده اضافه خواهد شد ضمن اینکه باید در بازه زمانی خود این رشته ها برای راه اندازی پیگیری شود.

وی تعداد رشته‌های تحصیلی فعلی این دانشکده را شامل سه رشته تحصیلی بهداشت، پرستاری و فوریت‌های پزشکی برشمرد و افزود: یکی از اقدامات دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد بازبینی و اصلاح سند توسعه و آمایش سرزمین توسط معاونت آموزش برای ایجاد رشته های جدید تحصیلی در این دانشکده بود که در این رابطه دارای اصلاح خوبی در سند بوده‌ایم تا رشته‌های تحصیلی خوبی به سند اضافه شود.

عزتی با بیان اینکه یکی از جمله مجوزهای دریافت شده برای افزایش رشته های تحصیلی این دانشکده رشته مامایی است، یادآور شد: از بهمن ماه سال جاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان در رشته مامایی دانشجو خواهد پذیرفت ضمن اینکه دریافت مجوز چنین رشته تحصیلی برای دانشکده علوم پزشکی این شهرستان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخودار بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری برای سنددار شدن مراکز بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته ۵۵ مرکز بهداشتی و درمانی این شهرستان با تلاش مجموعه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی داری سند مالکیت شده که این روند همچنان ادامه دارد.

عزتی همچنین از در دست احداث بودن ۱۲ پروژه‌ خانه بهداشت روستایی و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در این شهرستان خبر داد و مطرح کرد: براساس پیش بینی از این تعداد پروژه در هفته دولت بخشی از پروژه‌ها به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اسدآباد ادامه داد: پروژه مرکز اورژانس فوریت‌های پزشکی پیرملو نیز آماده افتتاح و بهره برداری در آینده نزدیک بوده و با رفع مشکل فاضلاب آن، این پروژه نیز افتتاح و فعالیت خود را در آینده نزدیک آغاز خواهد کرد. / ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal