آخرین اخبار

23. تير 1402 - 13:54   |   کد مطلب: 45536
امام جمعه اسدآباد خطاب به مسئولان هشدار داد: آقایان مسئولین به صورت اصولی، علمی و با برنامه‌ریزی مدیریت آب را تدبیر کنید، اینکه بی‌نظم و یا بدون اطلاع‌رسانی آب قطع می‌شود، مردم را بیشتر نگران و ناراحت می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 23 تیرماه در شهر اسدآباد با اشار به سلروز تأسیس شورای نگهبان در 26 تیر و رسالت این شورا، اظهار کرد: این شورا وظایف سنگینی چون تصویب قانون اساسی تطبیق مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی، و از مهم‌تر نظارت بر انتخابات را برعهده دارد.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه برخی نقشه های شوم در سر داشتند و دارند، به شورای نگهبان و برای تخریب آن می‌تازند، افزود: شورای نگهبان یک نهاد عقلایی است و افرادی که طبق قانون شایستگی خدمت دارند، در عرصه انتخابات ورود کنند راصلاحیت می‌بخشد و در مقابل جلوی افراد فساد و نادان را بگیرد.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: ممکن است که این شورا در تأیید صلاحیت افرادی در یک مجلس نتواند احراز کند، نباید آن افراد ناراحت شوند، امید است که این شورا بتواند به وظایف خود در تأیید صلاحیت افراد شایسته خدمت در مجلس عمل کند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به روز خانواده و تکریم سالمند، گفت: هیچ عملی بالاتر از ازدواج نزد خداوند، محبوب‌تر نیست، بنابراین تشکیل خانواده فرصتی برای تعالی انسان است.

 

وی  با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم(ص) در خصوص تکریم سالمند، گفت: سالمندان مایه برکت خانواده هستند و باید افتخارکنیم و سعادت داشته باشیم، به آنان خدمت کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و عدم شسشتوی کوچه و ماشین، گفت: البته مسئولان وظیفه خود را برای تأمین آب دارند.

 

وی ادامه داد: اداره آب با حفر سه چاه آب 11 میلیارد تومان هزینه کردند، و قرار است از سد نعمت‌آباد هم برای تأمین آب شهر اقدام کنند که اگر در زمستان با عزم بیشتر این اقدامات انجام میشد و کوتاهی نمی‌شد، قطعا" در تابستان دچار مشکل نمی‌شدیم.

 

حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: مدیر آبفا باید مدیریت بهتری در تأمین آب شرب مردم داشته باشد، اینکه بی‌نظم و یا بدون اطلاع‌رسانی آب قطع می‌شود، مردم را بیشتر نگران و ناراحت می‌کند. لزوما باید با برنامه‌ریزی به مردم اطلاع داده شود که امروز در این ساعت آب این نقاط قطع می‌شود و یا آب افت دارد.

 

وی خطاب به مسئولان هشدار داد که آقایان مسئولین به صورت اصولی، علمی و با برنامه‌ریزی مدیریت آب را تدبیر کنید، آب در استان هم باید تدبیر شود، درست اما نباید آب بر روی مردم بدون برنامه قطع شود.

 

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: آقایان مسئول قاطعانه جلوی حفر چاه‌های غیر مجاز،  کشت محصولات پر آب‌بر و کشت دوم را بگیرید.

 

وی از نماینده مجلس هم خواست که از مسئولان استانی بخواهد که این موضوع را تدبیر و با چارچوب علمی و اصولی آن را حل کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal