آخرین اخبار

24. تير 1402 - 11:16   |   کد مطلب: 45548
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه باید هنر یک هنرمند رنگ الهی به خود بگیرد، گفت: هر هنرمند در هر حوزه‌ای باید از خود بپرسد، من هنرمند برای مقابله با طلاق و کاهش آسیب‌ها چه اقدام هنری انجام داده‌ام، البته مسئولین هم وظیفه دارند جای خود دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، در جمع هنرمندان اسدآباد در حوزه‌های مختلف در سالن باغ آرزوهای روستای ملحمدره، با اشاره به سریال‌های مانند مختار، یوسف پیامبر، گفت: هنر آن است که رنگ الهی به خود بگیرد و خوشا به سعادت کسانی که هنر خود را به رنگ الهی گره زدند، همه چیز فانی است و تنها کار برای خدا می‌ماند.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یک هنرمند بود و هنرش گل کرد، افزود: حاج قاسم می‌گفت به این نتیجه رسیدم که ما هیچ کاره‌ایم و کارگردان خداست، رمز درخشش جهانی سردار این بود که این مهم را فهمید.

 

وی گفت: سردار سلیمانی  در آسمان‌ها محبوب‌تر و شناخته شده‌تر از سردار سلیمانی زمینی است، مقداری از نقطه زمینی فاصله بگیریم، آن را خواهیم فهمید.هنمرمندان باید با بهره‌گیری از فرصت هنرشان هم در آسمان‌ها و هم زمین بدرخشند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به پیش‌رو بودن ماه محرم، گفت: ابی عبدالله(ع) فرصتی است برای هر هنرمندی که از این دریا برکت بگیرد و هنر خود را منصه ظهور برساند. برکت خاصی هم دارد ، وقتی یک قدم برای اهل بیت(ع) برداری، ده‌ا قدم برایتان برداشته می‌شود.

 

وی با اشاره به آمار بالای طلاق و وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه اسلامی، گفت: هر هنرمند باید از خود بپرسد که من هنرمند برای مقابله با طلاق چکار کرده‌ام؟ برای کاهش این آسیب‌ها چه اقدام هنری انجام داده‌ام، البته مسئولین هم وظیفه دارند جای خود دارد.

 

امام جمعه اسدآباد خطاب به هنرمندان، تصریح کرد: برای معرفی زیبایی‌های خدا و زندگی توحیدی چکار کرده‌اید؟ خداوند به شما هنرمندان، تمکن داده و از هنری که داشتید چطور بهره برده‌اید؟

 

وی با اشاره به زیبایی نماز و مسجد، گفت: در راستای معرفی و توجه به این مهم چه اقدام هنری انجام داده‌اید و هنرنمایی کرده‌اید. با هنرتان برای جذب افراد در مساجد و رونق دادن این مکان مذهبی دینی چه هنرنمایی داشتید.

 

حجت‌الاسلام موحدی دعای ندبه را حدیث عشق خواند و گفت: برای تشویق به امر قرائت این دعای پرفضیلت چه هنری به خرج داده‌اید، البته ذخایر عظیمی داریم که هنوز روی آن‌ها کار هنری انجام نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نماز یک تکلیف و فرصت و قرآن شاهکار خداوند است و سؤال اینکه هنرمندان چقدر با هنرشان این تکلیف و شاهکار را معرفی و ترویج داده‌اند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal