آخرین اخبار

28. تير 1402 - 13:25   |   کد مطلب: 45593
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد گفت: در آستانه سالروز عملیات شنام و شهادت 5 شهید اسدآبادی در این عملیات، یادواره شهدای شنام و خلبان در گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

سرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برگزاری یادواره‌ای با نام شهدای شنام و خلبان اسدآباد خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت 5 شهید قله شنام و در راستای توجه به برنامه کنگره 8 هزار شهید استان همدان، مراسم یادواره شهدای شنام و خلبان اسدآباد برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد گفت: این مراسم یادواره در روز عصر جمعه ساعت 18 بر سر مزار آن شهیدان جاویدالاثر در گلزار شهدای شهر اسدآباد برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در این یادواره امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی، فرمانده ارشد آجا، پایگاه سوم شکاری استان همدان سخنرانی خواهد کرد.

 

بیژن شفیعی، محمد همایی رشید، محمدرضا فروتن، محمد ورمزیار و خسرو آذرمی، پنج دانش‌آموز شهید جاویدالاثری بودند که در 31 تیر سال 1360 در ارتفاعات شنام به شهادت رسیدند و پیکرشان در آن نقطه ماند و  در سال 93 یکی از آنان به نام بیژن شفیعی، پیکرش بعداز 32 سال به وطن بازگشت.

شهیدان مظاهر رضائيان و رضا صادقي‌مهر و علي امجديان به عنوان شهدای خلبان اسدآباد هستند که تقدیم انقلاب شدند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal