آخرین اخبار

29. تير 1402 - 13:13   |   کد مطلب: 45604
امام جمعه اسدآباد خطاب به فعالان مجازی؛
تخریب و عیب‌جویی، ضایع‌کننده فرصت فضای مجازی است
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در توصیه‌ای به فعالین فضای مجازی با تأکید بر اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم، وظیفه مسئولان است، گفت: البته نباید فرصت فضای مجازی برای مطالبه‌گری تبدیل به تهدید شود و تخریب، عیب‌جویی ضایع‌کننده این فرصت است.

به گزارش آوای سیدجمال، چند روز پیش در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اسدآباد در شبکه اجتماعی ایتا، پیامی تحت عنوان توصیه به فعالین فضای مجازی در خصوص مطالبه‌گری منتشر شد.

در این پیام آمده که:

 بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان نکته ای در خصوص مطالبه گری تقدیم می نمایم انشاءالله مفید باشد.
مطالبه گری و نصیحت نسبت به مسئولان فرهنگ دینی و تأکید امامین انقلاب و پاسخگویی هم از وظایف مسئولان می‌باشد. فضای مجازی هم بستر و فرصتی است برای این مهم و البته نباید این فرصت تبدیل به تهدید شود. تخریب، عیب‌جویی و ... ضایع کننده این فرصت است. یکی از رسالتهای امام جمعه مطالبه گری و تشویق به آن است اما باید توجه داشته باشیم که بقول قران کریم هر حرفی که میزنیم حساب و کتاب دارد! ائمه معصومین علیهم السلام فرمودند کسی که دنبال لغزش‌های دیگری باشد خدای متعال طالب لغزش‌ها او خواهد بود و کسی که خدا دنبال لغزش‌هایش باشد حتما رسوا می‌شود. بنابراین لازم است همه مواظب باشیم مخصوصا دوستان فعال در این عرصه.
آرزوی توفیق برای همه دوستان.
مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal