آخرین اخبار

30. تير 1402 - 13:00   |   کد مطلب: 45607
امام جمعه اسدآباد با محکوم کردن اقدام شیطانی هنک حرمت قرآن کریم در سوئد، گفت: فرد اهانت کننده به قرآن مترسک صهیونیسم نجس است و غده سرطانی اسرائیل در حال انفجار است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 30 تیرماه در شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی، به موضوع توهین و هتک حرمت در سوئد به قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این اقدام توهین‌آمیز برای بار دوم و با حمایت پلیس نانجیب سوئد انجام شده که این فرد اهانت کننده به قرآن مترسک صهیونیسم نجس است.

 

امام جمعه اسدآباد در خصوص دلایل روی آوردن صهیونیست به این اقدام شیطانی، گفت: وضعیت داخلی اسرائیل بحرانی و در حال فروپاشی و انفجار است که خودشان به آن اغراق می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل از درون در حال انفجار و اعلان اعتصاب هستند، افزود: بزودی این غده سرطانی از بین خواهد رفت، برای اینکه افکار عمومی دنیا را از وضعیت بحرانی اسرائیل نشان ندهد، دنبال این اقدامات شیطانی است. صهیونیست روی خوشی را نخواهد دید.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان به دولت سوئد اخطار می‌دهند، از مسئولان کشور خواست در مقابل این اهانت موضع بگیرند و دولت نانجیب سوئد را محکوم کنند.

 

وی با اشاره به آغاز دهه ماه محرم و تأکید بر برگزاری مراسمات عزاداری، گفت: همه هیئات با شور و شعور حسینی و به صورت یکدست و یکپارچه برادرانه عزاداری کنند.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به مصادف شدن نماز جمعه با روز عاشورا، گفت: نماز ظهر عاشورا همزمان با نماز جمعه در مزار سیداحمد سیدان و به صورت دسته جمعی اقامه کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal