آخرین اخبار

5. مرداد 1402 - 13:12   |   کد مطلب: 45666
مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به تقارن روز عاشورا با روز جمعه، گفت: امسال نماز جمعه، عاشورایی است و بنا بر تصمیم اعضای ستاد و همزمان با نماز ظهر عاشورا در آستان قدس امامزاده سیداحمد سیدان شهر اسدآباد اقامه خواهیم کرد.

محمدرضا آزادپیمان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اهمیت نماز جمعه و قرار گرفتن در سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی، گفت: در اهمیت نماز و به خصوص نماز جمعه همین بس که در قرآن کریم سوره‌ای به نام جمعه آمده است.

 

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به آیات و سخنان رهبری وامام(ره) در خصوص نماز جمعه و اهمیت آن، تصریح کرد: حضرت امام(ره) فرمود که نماز جمعه در رأس امور است و مقام معظم رهبری هم فرمودند: نماز جمعه، قلب فرهنگی و فرماندهان آن قرارگاه‌ها ائمه جمعه هستند.

وی بااشاره به تقارن روز عاشورا با روز جمعه و برگزاری نماز جمعه و نماز ظهر عاشورا، گفت: امسال نمازجمعه عاشورایی برپا خواهیم کرد و بنا بر تصمیم اعضای ستاد و همزمان با نماز ظهر عاشورا در آستان قدس امامزاده سیداحمد سیدان این شهر اقامه خواهد شد.

 

آزادپیمان با بیان اینکه صفر تا صد مدیریت برگزاری نماز جمعه عاشورایی با ستاد نماز جمعه است، گفت: در روز عاشورا دسته‌جات عزاداری منتهی به محل اقامه نماز جمعه عاشورایی در آستان قدس امامزاده سیداحمد خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۱:30 دقیقه برنامه نماز جمعه عاشورایی همراه با نوحه‌خوانی مداحان آغاز خواهد شد، افزود: می‌طلبد که شهرداری نسبت به شستشوی محل اقامه نماز اقدام کند.

 

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد در ادامه به اقدامات ستاد نماز جمعه در طی یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای ندبه، جشن عید غدیر در بارگاه امازاده سیداحمد سیدان، برگزاری نماز قربان، سرکشی از مساجد و مطالبه‌گری مشکلات در محلات،

 

سفرهای روستایی،نماز ظهر عاشورا از اقدامات قابل توجه امام جمعه در طی این مدت خدمتش در اسدآباد است و قابل تحسین است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal