آخرین اخبار

7. مرداد 1402 - 9:54   |   کد مطلب: 45675
سوژه زیر آفتاب سوزان و نه به در سایه نشستن؛
وقتی جلوه‌ای از عاشورا در نماز امام جمعه اسدآباد پیدا بود+عکس
در هنگام نماز ظهر عاشورایی اسدآباد، امام جمعه به یاد شهید دشت کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) زیر آفتاب سوزان نشست و زیارت عاشورا قرائت و نماز اقامه کرد.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، روز گذشته از امام جمعه شهر اسدآباد در وقت نماز ظهر جمعه عاشورایی، و در هنگام قرائت زیارت عاشورا می‌خواهند که در سایه بشنید، قبول نمی‌کند و به یاد شهید دشت کربلا در آفتاب سوزان می‌نشیند.

او وقتی برای قرائت خطبه هم در جایگاه و پشت تریبون قرار گرفت، در آفتاب ایستاد و گفت: دعا می‌کردم که آفتاب در جایگاه هم بیفتد تا در هنگام قرائت خطبه هم در آفتاب باشم، نماز ظهر عاشورا سختی بیشتر می‌جسبد، به دوستان گفتم برای منزیرانداز و سجاده نیاورید، می‌خواهم بر روی خاک نماز بخوانم، اباعبدالله(ع) هم زیر آفتاب بود و بر خاک نماز خواند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در هنگام قرائت خطبه و زیارت عاشورا و اقامه نماز در زیرآفتاب سوزان نشست و حاضر به در سایه نشستن نشد!

 وقتی امام جمعه‌ای به یاد شهید دشت کربلا، آفتاب سوزان را به در سایه نشستن ترجیح می‌دهد، درسی است برای همه ما، مسئولان و مردم که به عمل، از امام حسین(ع) و سیدالشهداء الگو بگیریم.
انتهای پپام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal