آخرین اخبار

10. مرداد 1402 - 19:26   |   کد مطلب: 45706
مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش‌ و پرورش اسدآباد از اعزام سه گروه جهادی به مدارس این شهرستان همزمان با ایام تابستان و در دو قالب آموزشی و عمرانی ‌خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، عبدالله الوندی شمیم، مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش‌ و پرورش اسدآباد  با بیان اینکه از ۲۰ خردادماه سه گروه جهادی به مدارس شهرستان اعزام شدند و تا ۱۵ شهریورماه سال جاری مشغول فعالیت هستند، گفت: این گروه‌ها متشکل از معلمان هستند و خدمات آن‌ها در راستای ارتقای سطح تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم و زیباسازی مدارس انجام می‌شود.

وی افزود: این گروه‌های جهادی به نام‌ شهدای فرهنگی،‌ شهید صمد وجدانی‌همت و جهادگر بسیجی مرحوم امیر سروچراغی با حضور ۱۳۰ نفر از فرهنگیان شهرستان فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان اسدآباد با بیان اینکه فعالیت این گروه‌ها به‌صورت داوطلبانه و جهادی انجام می‌شود، گفت: فعالیت‌ها در دو قالب آموزشی و عمرانی است. فعالیت عمرانی شامل نقاشی مدارس، برق‌کشی، ساخت‌‌آبخوری، رنگ‌آمیزی درب و پنجره‌ها، و فعالیت آموزشی شامل برگزاری کلاس ریاضی، زبان، رایانه و... است.

وی با بیان اینکه در این مدت برای یک هزار و ۳۸۰ نفر کلاس آموزشی برگزار شده‌ است و این کلاس‌ها برای همه دانش‌آموزانی است که مشکل تحصیل داشتند، افزود: برگزاری این کلاس‌ها در ایام سال تحصیلی مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش‌ و پرورش اسدآباد از اعزام سه گروه جهادی به مدارس این شهرستان همزمان با ایام تابستان و در دو قالب آموزشی و عمرانی ‌خبرنیز در روزهای پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

الوندی درباره فعالیت عمرانی این گروه‌ها گفت‌: فعالیت عمرانی در مدارس مناطق محروم چشمه‌علی، گذرکجین، وندرآباد، طویلان‌سفلی، هنرستان فاطمه‌الزهرا، پژوهش‌‌سرای دانش‌آموز انجام شده است.

الوندی درباره محل تأمین هزینه‌های این گروه‌ها بیان کرد: با کمک خود معلمان و خیرین هزینه‌ها تأمین و خیرین علاقه‌مندان به عرصه آموزش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۶۲۷۳۰۶۳۱۶ به نام پیمان کریمی وازیر کنند.

ایکنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal