آخرین اخبار

14. مرداد 1402 - 13:34   |   کد مطلب: 45737
عوامل رسانه‌ای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی در جریان آخرین روند اجرایی و عمرانی نمایش فصل شیدایی قرار گرفتند.

به گزارش آوای سیدجمال، کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، این روزها نمایشگاه بین‌المللی همدان در تب و تاب برگزاری نمایش چندرسانه‌ای “فصل شیدایی” است. نمایشی که قرار است از بیستم مردادماه به مدت دو هفته اجرا و هر شب میزبان چند هزار نفر از مردم همدان باشد.

از چند ماه پیش عملیات عمرانی و خاک‌برداری این پروژه بزرگ و تحسین‌برانگیز آغاز شد و این روزها با نزدیک شدن به زمان اجرای این نمایش جذاب، اقدامات عمرانی و اجرایی فصل شیدایی به اوج خود رسیده است.

عصر روز گذشته دبیر ستاد اجرایی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان همراه با عوامل رسانه‌ای کنگره با حضور در محل اجرای نمایش فصل شیدایی، در جریان آخرین اقدامات این پروژه قرار گرفتند.

سردار مهدی فرجی در این بازدید گفت: فصل شیدایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کنگره دوم به شمار می‌رود که به مدت دو هفته هر شب میزبان چند هزار نفر از مردم همدان خواهد بود.

وی با قدردانی از دست اندرکاران این نمایش چندرسانه‌ای خاطرنشان کرد: افراد زیادی برای اجرای باشکوه این نمایش زحمت کشیده‌اند که باید به آنها دست‌مریزاد گفت. جای خوشحالی است که به برکت کنگره شهدا، پارکینگ نمایشگاه بین‌المللی (محل اجرای فصل شیدایی) هم آسفالت‌ریزی می‌شود تا مردم همدان از این پس راحت‌تر از این نمایشگاه بازدید کنند.

دبیر ستاد اجرایی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان به استفاده از ظرفیت روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای تبلیغات بهتر این نمایش اشاره کرد و افزود: توقع داریم مدیران ادارات، کارمندان خود را برای تماشای این نمایش معنوی ترغیب کنند.

در این بازدید مسئولان کمیته‌های تبلیغات و فضاسازی، فضای مجازی و اطلاع‌رسانی حضور داشتند.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal