آخرین اخبار

14. مرداد 1402 - 19:57   |   کد مطلب: 45738
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:
۲۰۰ کیلومتر سطح محورهای مواصلاتی همدان آسفالت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح راههای همدان در طی چهار ماهه سال جاری خبر داد | عملیات اجرایی تعریض گردنه اسدآباد بطول ۱۴ کیلومتر در دست اقدام راهداری استان قرار دارد .

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح راههای همدان در طی چهار ماهه سال جاری خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: عملیات اجرایی بهسازی رویه آسفالت راههای استان همدان با فعالیت ۱۵ شرکت بهسازی آسفالت از اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون ۲۰۰ کیلومتر از محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت حدود ۷ هزار تن قیر جذب و استفاده شده است گفت: سال گذشته حدود ۷ هزار و ۶۰۰ تن قیر جذب شده بود و امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم حداقل ۱۲ هزار تن قیر برای بهسازی رویه آسفالت راههای استان همدان جذب شود.

وی تصریح کرد: بمنظور ارتقاء سطح ایمنی راهها و رضایتمندی کاربران جاده ای هم اکنون ۱۵ اکیپ بهسازی رویه آسفالت، دو اکیپ اسلاری سیل (آسفالت نوین) و دو اکیپ درزگیری در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان مشغول فعالیت هستند و این روند تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

آهکی در پایان گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری در همدان امیدواریم تا اواسط مهر ماه سال جاری حداقل ۳۰۰ کیلومتر از راههای استان بهسازی شود و همچنین عملیات اجرایی تعریض گردنه اسدآباد بطول ۱۴ کیلومتر در دست اقدام راهداری استان قرار دارد که در همین راستا پیمانکار ذیصلاح انتخاب شده و به زودی این عملیات نیز آغاز خواهد شد./همدان پرس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal