آخرین اخبار

16. مرداد 1402 - 21:01   |   کد مطلب: 45759
مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مجموعه ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در خدمت زائران اربعین است.

به گزارش آوای سیدجمال، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست هماهنگی در خصوص مسائل حوزه حمل و نقل مسافر استان با تاکید بر نحوه برگزاری و جابجایی زائرین اربعین حسینی بر نحوه مطلوب جابجایی زائرین اربعین حسینی تاکید کرد.

وی همچنین بر توقف وسایط حمل و نقل عمومی مسافربری بین شهری در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و انجام فرایض نماز اول وقت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء تاکید کرد.
 
مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه به ارائه دادن هر گونه خدمات به مسافران با تاکید و صیانت از حقوق شهروندی به ویژه عفاف و حجاب در پایانه‌های مسافربری اشاره کرد و گفت: موضوع عفاف و حجاب تکلیف قانونی بوده که بر عهده سازمان ما و شرکت‌های مسافربری استان است.

آهکی با تاکید بر عدم ارائه خدمات به مسافران و به ویژه بانوان بدحجاب افزود:  البته در استان ما موضوع حجاب و عفاف  در ناوگان حمل و نقل مسافربری به خوبی رعایت می‌شود.
 
وی ادامه داد: در اینجا تنها شخص نیست که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌ کند بلکه با دستگاهی هم که (شرکت مسافربری) ارائه خدمات می‌دهد باید برخورد قانونی انجام شود.

آهکی ابراز داشت: همچنین به فرد بدحجاب حتی اگر در زمان تهیه بلیط با حجاب بوده اما پس از ورود به اتوبوس حجاب خود را رعایت نکرده  باید تذکر داده شود.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: سعی کنیم برای تکریم ارباب رجوع حتی در صورت انصراف از سفر هر یک از مسافران درصدی که قانون در نظر گرفته شده به وی برگردانده شود.
 
وی تاکید کرد: خدمات میهمان‌دار به مسافران به نحو احسن باشد و ارائه بلیط به شکل اینترنتی به اندازه کافی یعنی ۸۰ درصد از ۱۵ روز قبل در سامانه بارگزاری شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal